De drie Shortlisten SAN ABC Accenten 2023 zijn bekend

De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2023 vastgesteld. Op alfabetische volgorde zijn dat:

Adverteerder van het Jaar 2023

  • Heineken
  • HEMA
  • Natuurhuisje

Bureau van het Jaar 2023

Consistent Accent 2023

  • Bol.
  • Interpolis
  • Kruidvat

Alle negen genomineerden presenteren hun case op dinsdag 7 mei 2024 aan de ABC jury bij PwC in Amsterdam.

Samenstelling ABC Jury 2023

Onafhankelijke voorzitter: Barbera Wolfensberger, Directeur-Generaal Cultuur en Media bij het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW)

BvA-bestuur: Erik van Engelen (Voorzitter bvA) en Nicole Freid (HAK)

Externe deskundigen: Julian Stevense (Brandgurus) en Paul Stamsnijder ( De reputatiegroep)

Vakmedia: Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Nicolette Hulsebos (FONK) en Susanne van Nierop (Adformatie)

SAN-bestuur: Mariëlle Rooswinkel (Aldi), Ine Stultjens (Deli Home), Marieke Jansen-Rentmeester (FrieslandCampina)

De uiteindelijk drie winnaars worden bekendgemaakt tijdens de SAN Accent uitreiking in Studio 21 op 30 mei, vanaf 16:30 uur.

www.sanaccent.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Juryvoorzitters 2025 vastgesteld door SAN-bestuur

19-12-2025 | 10:12:00
Het bestuur van Stichting Adverteerderjury Nederland (SAN) heeft de juryvoorzitters voor de 12 vakjury’s van de SAN Jaarprijs 2025 vastgesteld.

Karlien Serrarens en Inge Wortelboer in SAN bestuur

23-09-2025 | 15:05:29
Martijn Swijghuisen Reigersberg legt na jaren zijn rol als bestuurslid neer. Tegelijkertijd treedt SAN met vertrouwen een nieuwe fase in met de komst van Karlien Serrarens en Inge Wortelboer.

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:00
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes

10-06-2025 | 09:23:01
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.