[De Belofte 2023] Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk, Head of Social Advertising bij Accenture Song.

Paid Social Expert

Dionne is Paid Social Expert. Ze is verantwoordelijk voor Social Strategy en Testing plus Innovation Roadmaps voor klanten als Booking.com, KLM, Hunkemöller en Just Eat. Naast Social staat Dionne ook bekend om haar vermogen om processen te stroomlijnen en waardevolle relaties op te bouwen met haar klanten.

Verder kijken dan de advertentie

Ze wil graag verder kijken dan de advertentie en creatieve manieren vinden om de prestaties continu te verbeteren. Ze is gedreven om – nieuwe – technieken, data en creativiteit te combineren, wat vaak resulteert in nieuwe perspectieven en oplossingen. Een goed voorbeeld van zo'n uitkomst is de Gift Finder die ze tijdens COVID voor een internationale retailer heeft gemaakt. De feestdagen, oftewel het cadeauseizoen, is een belangrijk moment voor retailers, maar met de gesloten winkels en zonder de service van de winkelmedewerker kan het moeilijk zijn om het juiste cadeau te vinden.

Cadeauzoeker

Daarom heeft Dionne de cadeauzoeker uitgevonden. Het doel van de cadeauzoeker is om het kiezen van het ideale cadeau digitaal leuk, makkelijk en interactief te maken. Op basis van vier verschillende persona's zijn er productpagina's ontwikkeld en via een interactieve experience en een chat met een chatbot heb je de mogelijkheden kunnen verkennen. Dit leidde tot geweldige resultaten, meer tijd op locatie en meer verkoop.

www.accenture.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:
 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.