[De Belofte 2023] Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk, Head of Social Advertising bij Accenture Song.

Paid Social Expert

Dionne is Paid Social Expert. Ze is verantwoordelijk voor Social Strategy en Testing plus Innovation Roadmaps voor klanten als Booking.com, KLM, Hunkemöller en Just Eat. Naast Social staat Dionne ook bekend om haar vermogen om processen te stroomlijnen en waardevolle relaties op te bouwen met haar klanten.

Verder kijken dan de advertentie

Ze wil graag verder kijken dan de advertentie en creatieve manieren vinden om de prestaties continu te verbeteren. Ze is gedreven om – nieuwe – technieken, data en creativiteit te combineren, wat vaak resulteert in nieuwe perspectieven en oplossingen. Een goed voorbeeld van zo'n uitkomst is de Gift Finder die ze tijdens COVID voor een internationale retailer heeft gemaakt. De feestdagen, oftewel het cadeauseizoen, is een belangrijk moment voor retailers, maar met de gesloten winkels en zonder de service van de winkelmedewerker kan het moeilijk zijn om het juiste cadeau te vinden.

Cadeauzoeker

Daarom heeft Dionne de cadeauzoeker uitgevonden. Het doel van de cadeauzoeker is om het kiezen van het ideale cadeau digitaal leuk, makkelijk en interactief te maken. Op basis van vier verschillende persona's zijn er productpagina's ontwikkeld en via een interactieve experience en een chat met een chatbot heb je de mogelijkheden kunnen verkennen. Dit leidde tot geweldige resultaten, meer tijd op locatie en meer verkoop.

www.accenture.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:
 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.