[De Belofte 2023] Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk, Head of Social Advertising bij Accenture Song.

Paid Social Expert

Dionne is Paid Social Expert. Ze is verantwoordelijk voor Social Strategy en Testing plus Innovation Roadmaps voor klanten als Booking.com, KLM, Hunkemöller en Just Eat. Naast Social staat Dionne ook bekend om haar vermogen om processen te stroomlijnen en waardevolle relaties op te bouwen met haar klanten.

Verder kijken dan de advertentie

Ze wil graag verder kijken dan de advertentie en creatieve manieren vinden om de prestaties continu te verbeteren. Ze is gedreven om – nieuwe – technieken, data en creativiteit te combineren, wat vaak resulteert in nieuwe perspectieven en oplossingen. Een goed voorbeeld van zo'n uitkomst is de Gift Finder die ze tijdens COVID voor een internationale retailer heeft gemaakt. De feestdagen, oftewel het cadeauseizoen, is een belangrijk moment voor retailers, maar met de gesloten winkels en zonder de service van de winkelmedewerker kan het moeilijk zijn om het juiste cadeau te vinden.

Cadeauzoeker

Daarom heeft Dionne de cadeauzoeker uitgevonden. Het doel van de cadeauzoeker is om het kiezen van het ideale cadeau digitaal leuk, makkelijk en interactief te maken. Op basis van vier verschillende persona's zijn er productpagina's ontwikkeld en via een interactieve experience en een chat met een chatbot heb je de mogelijkheden kunnen verkennen. Dit leidde tot geweldige resultaten, meer tijd op locatie en meer verkoop.

www.accenture.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:
 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.