[De Belofte 2023] Henri Lessing over Henk van der Wijk

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Henri Lessing is Henk van der Wijk, YouTube Specialist bij AGE Media.

Toegewijde Data Analist & YouTube Specialist

Henk is een toegewijde Data Analist & YouTube Specialist bij Age Media, een rol die perfect bij hem past. Zijn affiniteit met YouTube begon al op jonge leeftijd en sinds zijn studententijd analyseert hij met veel passie alle trends en ontwikkelingen op het platform. Daarnaast heeft Henk ook zelf veel succes behaald met het opbouwen van een niche-kanaal over het populaire spel Catan.

Nieuwe Age-divisie in Sub-Sahara Afrika

In zijn functie bij Age Media weet Henk zijn uitgebreide kennis en vaardigheden in data-analyses op een toegankelijke manier te delen met creators, merken en artiesten van over de hele wereld. Dankzij zijn expertise heeft de nieuwe Age-divisie in Sub-Sahara Afrika een vliegende start gemaakt en een significante groei doorgemaakt. Henk heeft waardevolle bijdragen geleverd aan merken zoals AfricaWeb en de Ghana Football Association, evenals aan tientallen creators in de regio.

Met zijn enthousiasme en expertise blijft Henk een onmisbare schakel binnen het team van Age Media, en zijn inzet draagt bij aan het succes van het bedrijf en de partners waarmee we samenwerken.

www.agemedia.group

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cannes 2025: Henri Lessing over AGE Media

18-06-2025 | 08:55:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie

11-04-2025 | 11:00:00
Henri Lessing is te gast bij Marketing Report TV. Hij vertelt over hoe AGE Media merken en creators helpt aanwezigheid op YouTube te bouwen.

Jongeren willen betrokkenheid, dialoog en herkenning

26-02-2025 | 15:47:00
Age Media is een performance-driven YouTube Agency. We spreken met Henri Lessing, oprichter en Managing Partner van Age Media.

Het platform met meer tv-kijktijd dan Netflix

24-02-2025 | 11:55:07
Henri Lessing is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over Youtube als medium.

[Column] Henri Lessing: TikTok - De Hippe, Jonge Buurman

04-11-2024 | 11:22:00
TikTok is zonder twijfel hét buzzword in de marketingwereld. Maar, is het echt de ultieme marketingtool?

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.