DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als bestuursleden

De leden van DDMA hebben tijdens de Algemene Ledenvergadering van 11 juli 2024 ingestemd met de aanstelling van twee bestuursleden. Frank de Beun, CEO bij The Data Agency, en Anouk Beeren, CEO bij iBuyFlowers, treden per direct toe tot het bestuur van de branchevereniging voor datagedreven marketing en service.

Judith Oude Sogtoen, DDMA-directeur: "De versterking van het bestuur past perfect bij de toekomstvisie van DDMA. DDMA staat voor het verbinden van data, technologie en creatie op een innovatieve én verantwoorde manier, zodat organisaties én consumenten op een optimale manier met elkaar kunnen interacteren. The Data Agency en iBuyFlowers weten dit als geen ander. Ik ben daarom heel blij dat Frank en Anouk ons bestuur gaan versterken met hun ervaring."

Frank de Beun (The Data Agency): “Het vertrouwen van de consument centraal” 

Frank de Beun is sinds 2009 CEO van The Data Agency. Een bedrijvengroep gespecialiseerd in het vakgebied waar het bij DDMA om draait: datagedreven marketing. Eerder was Frank al betrokken bij DDMA vanuit de Commissie Data, Decisions & Engagement, de jury van de Customer Data Awards en als lid van de kascommissie.

Frank de Beun: "Ik beschouw het als een voorrecht om samen met het bestuur en de professionele DDMA-organisatie bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van data, technologie en creatie, waarbij het vertrouwen van consumenten én de toekomst van de marketingsector centraal staan." 

Anouk Beeren (iBuyFlowers): “Zonder data, geen relevantie” 

Na twee directiefuncties bij Bidfood en Intergamma is Anouk Beeren sinds vorig jaar werkzaam bij iBuyFlowers. Met het grootste deel van haar carrière in digital marketing en e-commerce past een bestuursplek bij DDMA haar als gegoten.

Anouk Beeren: "Digital marketing en e-commerce behoren tot een vakgebied dat valt of staat met goede data. Want ik zeg altijd, zonder klantrelevantie geen conversie, en hoe krijg je die relevantie? Inderdaad, door data! Dus toen ik voor deze bestuursfunctie werd gevraagd, hoefde ik geen twee keer te denken. DDMA zit in het hart van mijn vak en ik wil daar graag aan bijdragen!" 

www.ddma.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

DDMA benoemt Annemarie Nijhoff tot bestuurslid

28-08-2025 | 15:09:00
Annemarie Nijhoff treedt per direct toe tot het bestuur van DDMA en service en neemt de portefeuille Legal op zich

DDMA-whitepaper over post als marketingkanaal

27-05-2025 | 16:50:00
DDMA heeft een whitepaper gepubliceerd waarin het het volledige proces van postcampagnes inzichtelijk maakt.

Influencerregels.com vernieuwt e-learning

22-04-2025 | 12:17:13
Influencerregels.com heeft een vernieuwde versie gelanceerd van de e-learning voor het certificeringsprogramma Certified by influencerregels.com.

Transparante informatievoorziening delen loont

20-02-2025 | 13:49:00
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data

Inschrijving DDMA EMAS Awards 2025 geopend 

06-02-2025 | 11:17:03
De inschrijvingen voor de EMAS Awards 2025 zijn geopend. Deze prijzen worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit op 26 juni 2025
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming

01-09-2025 | 17:10:33
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.

Havas Lemz en Pearle lanceren campagne Er gaat een wereld open

01-09-2025 | 16:36:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van de ontkenningsfases die vaak voorkomen bij mensen met achteruitgaand zicht.

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.