DDB Amsterdam wint pitch van Transavia

Transavia heeft na een uitgebreide pitch gekozen voor DDB Amsterdam als strategisch en creatief bureau. De luchtvaartmaatschappij wil met deze samenwerking het merk verder aanscherpen en positioneren voor de toekomst.

De pitch startte afgelopen najaar. Aanleiding voor de bureauselectie is de behoefte aan een herijking van de merkstrategie in aanloop naar het zestigjarig bestaan van Transavia in oktober 2025.

Natascha van Roode: "In oktober 2025 bestaat Transavia in Nederland 60 jaar. Een bijzonder moment in onze geschiedenis en een uitgelezen kans om na de verjaardag te laten zien dat we klaar zijn voor de toekomst. In de markt en intern bij ons is de afgelopen jaren zo veel gewijzigd dat we bij Transavia behoefte hadden aan een flinke aanscherping van de merkstrategie. Tijdens de pitch overtuigde DDB Amsterdam ons met ongewone strategische en creatieve ideeën. De komende periode gaan we samen verder met de ontwikkeling die meer eigenheid én luchtigheid toevoegt aan Transavia."

DDB Amsterdam werkt met Transavia aan een merkplatform dat de basis vormt voor de toekomstige communicatie van de luchtvaartmaatschappij.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

SMEG kiest Buro Hause als PR-partner in Nederland

05-08-2025 | 09:58:58
Het bureau is geselecteerd na een pitchtraject en wordt verantwoordelijk voor de PR- en socialmediastrategie, influencer marketing en merkactivaties

Bryan van den Aakster: PR Pitch

17-07-2025 | 10:49:00
Journalisten zoeken geen perfectie maar relevantie. En zoals ik al zei aan het begin: ze zijn ook maar gewoon mensen

DEPT werkt voor De Vegetarische Slager

17-07-2025 | 08:59:00
De Vegetarische Slager kiest DEPT als social lead agency voor Europa

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.

Tom Stoffels: Pitchen kan zo leuk zijn

01-07-2025 | 11:12:00
Ja, je las het goed: pitchen kan leuk zijn. Er zitten veel elementen in waar ik energie van krijg.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.