Daymakers Group wint drie prijzen bij BEA World Festival Awards

Tijdens de 19e BEA World Festival Awards won Daymakers Group drie Best Event Awards: goud in de categorie Proprietary Format voor de Google Cloud Summit Benelux en twee bronzen awards in de categorieën Celebration/Festivity en B2I (internal) event voor het Cosun Festival.

Daymakers Group nam met twee cases deel aan de BEA World Festival Awards: hun allereerste awardwinnende project, de Google Cloud Summit Benelux en het Cosun Festival, een event van D&B Eventmarketing, onderdeel van Daymakers Group.

Niels Janssen, CCO Daymakers Group: "Het winnen van deze Best Event Awards is een droomstart voor Daymakers Group. Deze awards zijn een bevestiging van de toewijding en creativiteit van ons team en onze samenwerking."

Google Cloud Summit Benelux

De Google Cloud Summit Benelux bood deelnemers uit de Benelux een platform om via keynote-sessies en workshops de nieuwste ontwikkelingen in cloudtechnologie te ontdekken. Nielas Janssen: "Met dit next level-event hebben we laten zien hoe zakelijke bijeenkomsten kunnen transformeren in dynamische events die niet alleen informeren, maar ook echte verbinding en impact creëren."

Cosun Festival

De viering van het 125-jarig jubileum van Royal Cosun, georganiseerd door D&B Eventmarketing, won twee bronzen Best Event Awards in categorieën met prijswinnaars als de openingsceremonie van de Olympische Spelen. 

De marktpositie van Royal Cosun werd versterkt en interne stakeholders werden betrokken met een roadshow, een tweedaags Cosun-festival op Papendal (geheel in Cosun-stijl) en een persoonlijke follow-up met een activatie. Dit leidde niet alleen tot meer kennis over Royal Cosun (94%), maar ook tot een sterker gevoel van verbondenheid (92%) binnen de organisatie.

www.daymakers.group

www.db-eventmarketing.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Maud Burgers weer meest invloedrijk in Nederlandse PR wereld

05-12-2025 | 13:47:00
Manager externe communicatie & woordvoerder Albert Heijn, Etos, Gall & Gall staat voor het derde jaar op 1 in de PR100

Victor Knaap meest invloedrijk in digitale bureauwereld

05-12-2025 | 12:16:00
Mede-oprichter en CEO Monks EMEA staat voor tweede jaar op 1 in de DigitalAgency100

Maiko Valentijn meest invloedrijk in mediabureauwereld

05-12-2025 | 08:22:00
Maiko Valentijn (WPP Media) staat voor het vijfde jaar op nummer 1 in de MediaAgency100, de lijst van de invloedrijkste mensen in de mediabureauwereld.

Dave Frauenfelder: Een ode aan de duizenden anderen

04-12-2025 | 18:00:00
Daarom vanavond; geen ode aan de Top 100 of 250. Maar aan de duizenden anderen

Darre van Dijk meest invloedrijk in reclamebureauwereld

04-12-2025 | 14:58:00
Voor het vierde jaar achter elkaar staat Darre van Dijk van TBWA\Neboko op nummer 1. Hij voelt de hete adem van TBWA\Neboko CEO Rik Ledder in zijn nek


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar

05-12-2025 | 09:58:31
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:00
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.