Daymakers genomineerd voor Heavent Award in Cannes
Daymakers is genomineerd voor de Heavent Awards in Cannes met het event DPG Media Opening Mediavaert. Het bureau staat daarmee in dezelfde categorie als evenementen rond de Olympische Spelen, D-Day, de Paralympische Spelen en de heropening van de Notre-Dame. De nominatie valt binnen de categorie Exceptional/Commemorative Events and Grand Ceremony Award.
De opening van het pand van DPG Media in Amsterdam betekende een belangrijke stap voor de organisatie. Daymakers ontwikkelde een concept waarin technologie en beleving centraal stonden.
Evenement met koninklijk bezoek
Tijdens de opening was Koning Willem-Alexander aanwezig. Hoogtepunt van het programma was een projection mapping show op de spiraalvormige trap in het gebouw. Het evenement kreeg ruime media-aandacht en leverde veel zichtbaarheid op voor de betrokken partijen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Juryvoorzitters 2025 vastgesteld door SAN-bestuur
8 AI-use cases in marketing die je morgen kunt inzetten
Cases insturen voor Esprix kan vanaf 22 december
The Best Social Awards en bol lanceren UGC Top 25
Fightclub doet activatie met Marketing250
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur
Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag
Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen