Datingapp Inner Circle introduceert andere visuele identiteit

Met een andere visuele identiteit - in de app en in marketingmaterialen - en een aangescherpte focus op het cureren van de community en het omarmen dat dating een onderdeel is van een veelzijdige lifestyle, wil Inner Circle de datingindustrie opschudden. Ze willen hun members meer fun en gemak bieden door zich te richten op het bij elkaar brengen van mensen die zich in dezelfde cirkels bewegen, en zo een community bouwen waar iedereen meer gemeen heeft dan alleen single zijn.

Een frisse look

Margriet de Kroon, CMO van Inner Circle: "Wij geloven dat daten niet alleen moet gaan over swipen en small talk, het moet gaan over mensen en een community. Daarom hebben wij gekozen voor een identiteit die dit weerspiegelt. Onze nieuwe look is geworteld in journalistieke storytelling en aspirerende, actuele editorial vibes."

David Vermeulen, oprichter en CEO Inner Circle: "Terwijl we onze look creëerden, dachten we na over onze plaats in de wereld en in het leven van onze members - hoe we mensen kunnen blijven helpen om connecties, gedeelde ervaringen en gedeelde passies te vinden. Inner Circle is een gecureerde community van ambitieuze mensen, die daten met anderen die net zo leven als zij. We zeggen, het is niet alleen een datingapp, meer een members club die gemaakt is voor daten. Het is een plek om mensen te ontmoeten en te daten, maar ook een plek om deel uit te maken van iets - een community die zich in vergelijkbare circles beweegt als jij, die je inspireert en dezelfde ambitieuze, interessante lifestyle waardeert als jij."

Margriet de Kroon: "Het zal vanaf nu nog lastiger worden om toegelaten te worden tot de community. In ons aanmeldingsproces vragen we wat je interesses zijn en waar je je tijd doorbrengt. Ons Members- en Community Team zal elke aanmelding blijven controleren om ervoor te zorgen dat iedereen binnen de community meer gemeen heeft dan single zijn."

about.theinnercircle.co

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Rebranding: Je merk vernieuwen zonder klanten te verliezen

14-05-2025 | 15:05:00
Veel bedrijven worstelen met deze balans: hoe vernieuw je zonder je trouwe klanten te vervreemden?

ToyChamp en DreamLand gaan samen verder als DreamLand

30-04-2025 | 10:17:00
Sinds de overname van een meerderheid van de DreamLand-aandelen door ToyChamp in 2023 is er achter de schermen gewerkt aan een integratie van beide ketens.

ODB ontwikkelt visuele identiteit voor De Hallen

17-04-2025 | 18:52:00
De rebranding brengt historie, cultuur en community samen en markeert een volgende stap in de ontwikkeling van de locatie in Amsterdam-West.

awesome. agency scherpt positionering aan

15-04-2025 | 18:32:00
De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.

SMARTHOUSE ontwikkelt rebranding voor Cadeo

08-04-2025 | 16:34:00
Relatiegeschenken die eindigen in een la of prullenbak zijn wat Cadeo betreft verleden tijd. Met hun platform voor Gifting as a Service biedt het bedrijf een alternatief dat draait om impact, gemak en duurzaamheid.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.