Daimler Truck Nederland verlengt samenwerking met Fightclub

Daimler Truck Nederland, vertegenwoordiger van Mercedes-Benz Trucks en FUSO Trucks in Nederland, verlengt hun samenwerking met Brand & Performance Agency Fightclub voor de komende twee jaar.

Betrouwbare partner

Igor Jacobs, Head of Marketing van Daimler Truck Nederland: "In de afgelopen jaren hebben we met veel plezier samengewerkt met Fightclub voor onze merken Mercedes-Benz Trucks en FUSO. Deze samenwerking heeft zich op alle fronten bewezen, van de implementatie van internationale campagnes tot het creëren van lokale campagnes, het succesvol introduceren van nieuwe elektrische trucks en het optimaliseren van Salesforce als CRM-tool. De samenwerking is in de loop der jaren alleen maar effectiever en efficiënter geworden, daarom hebben we besloten ons contract met Fightclub met nog eens minimaal twee jaar te verlengen."

Renate Ekelhoff, Client Manager bij Fightclub: "Ik ben enorm trots op ons team en hun toewijding, wat heeft geleid tot het verlengen van onze samenwerking met zo'n prestigieus merk als Mercedes-Benz Trucks. De afgelopen jaren zijn we enorm in dit partnership gegroeid en dat blijven we doen. Deze verlenging onderstreept het vertrouwen dat Daimler Truck Nederland in ons heeft. Samen als team kijken we uit naar de komende twee jaar, waarin we ons onder andere zullen richten op het verder ontwikkelen en versterken van het Enjoy The Ride-thema, waarin de chauffeur en de rijervaring centraal staan. We zetten onze samenwerking in de hoogste versnelling en met veel enthousiasme kijken we uit naar de toekomst."

www.fightclub.nl

www.daimlertruck.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel

04-11-2025 | 09:24:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)

03-11-2025 | 10:00:00
Een merk verkopen is knap, maar een gedachte verkopen, dat is hogere marketingkunde

Cees Faes: Maar Lode, Thijs, Erik en Andy doen het ook best goed hoor, mam.

28-10-2025 | 16:25:00
Over mijn moeder en de Reclamebureau 100 van vorig jaar.

Cees Faes: Ik voel een afstand

17-10-2025 | 10:58:24
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio

12-11-2025 | 09:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Client Lead

12-11-2025 | 08:01:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Client Lead

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.