CZ kiest ACE als strategisch en creatief bureau

Zorgverzekeraar CZ heeft ACE aangesteld als strategisch en creatief bureau na afloop van een pitchtraject. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag met merkpositionering, merkcreatie en de vertaling naar campagnes en communicatiekanalen.

ACE wordt het lead agency van CZ en gaat het merk op verschillende vlakken ondersteunen, van digitale tot sociale uitingen. De keuze voor ACE is mede gebaseerd op eerder werk voor onder meer ABN AMRO en YoungCapital.

Versterking portfolio met zorgverzekeraar

Met CZ voegt ACE opnieuw een grote klant toe aan het portfolio. Eerder kreeg het bureau al het vertrouwen van Schiphol en HAK. CZ bedient bijna vier miljoen verzekerden en zocht een bureau dat een full-service aanpak biedt.

Denise van der Veeke, sr. campagnemanager CZ: "Vanaf het eerste moment voelde het team van ACE als een verlengstuk van onszelf. Ze begrepen onze uitdagingen, challengden ons en wisten ons te verrassen met een fris concept dat de juiste emotionele snaar raakt."

Merkpositionering in concurrerende markt

De samenwerking richt zich op het versterken van de merkpositie van CZ in een markt waarin het onderscheidend vermogen van zorgverzekeraars beperkt is.

Harm Balvers, Head of Strategy bij ACE: "CZ staat als zorgverzekeraar voor een mooie uitdaging. Hoe vallen we op in een markt waar dienstverlening én communicatie nauwelijks onderscheidend zijn? Wij zijn trots dat we samen met het team van CZ, voor zo'n sterk Nederlands merk een vernieuwende positie kunnen ontwikkelen."

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen

10-09-2025 | 16:09:00
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager

25-08-2025 | 08:15:00
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam

ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn

19-08-2025 | 11:00:17
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.

Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand

18-08-2025 | 10:21:00
De Parascroll maakt deel uit van de bredere Oh Yeah-campagne van Vodafone, waarin verbonden blijven centraal staat


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.