
CS Digital Media lanceert Fanta Beetlejuice metro in Rotterdam
CS Digital Media, in samenwerking met Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom, heeft een campagne gelanceerd ter promotie van de bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice. Vanaf nu tot 1 november rijdt een volledig bestickerde Beetlejuice-metro door Rotterdam op het RET-netwerk. De metro is versierd met de kenmerkende zwart-witte strepen van Beetlejuice en bevat een QR-code die reizigers kunnen scannen voor exclusieve ervaringen, zoals het winnen van bioscoopkaartjes en tickets voor Walibi.
Anouk van Huissteden, Senior Marketing Manager The Coca-Cola Company: "De enige echte Soul Train uit de film, rijdt nu door Rotterdam! Met de branded metro die door Rotterdam rijdt, dompelen we consumenten volledig onder in Fanta Beetlejuice. Zowel de voorbijgangers als de passagiers, want we hebben niet alleen een waanzinnige buitenkant, maar ook de binnenkant van de metro is volledig in stijl van Fanta Beetlejuice."
Mark Veenman, COO CS Digital Media: "Met 138 km aan metrolijnen, is deze Fanta Beetlejuice metro niet alleen door de reizigers te aanschouwen maar zal de gehele maand oktober ook binnen het landschap van de metropoolregio Rotterdam en Den Haag een zeer verrassende verschijning zijn."
Vincent Scheltema, directeur Formaat Plus: "In opdracht van CS Digital Media hebben wij weer een volledige metro van de RET mogen omtoveren tot een ware eyecatcher in het Rotterdamse metro landschap. Van productie tot en met montage, een mooi maatwerkproject waar we best trots op zijn."
De promotie maakt deel uit van de bredere marketingcampagne rondom de film, die sinds 5 september in de bioscopen draait.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Recap: CS Digital Media over prijsmodellen in public video
Campagne Oreo in beeld op stationsschermen CS Digital Media
Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend
De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend
DOOH als alternatief bieden voor big tech
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen