CS Digital Media lanceert Fanta Beetlejuice metro in Rotterdam

CS Digital Media, in samenwerking met Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom, heeft een campagne gelanceerd ter promotie van de bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice. Vanaf nu tot 1 november rijdt een volledig bestickerde Beetlejuice-metro door Rotterdam op het RET-netwerk. De metro is versierd met de kenmerkende zwart-witte strepen van Beetlejuice en bevat een QR-code die reizigers kunnen scannen voor exclusieve ervaringen, zoals het winnen van bioscoopkaartjes en tickets voor Walibi.

Anouk van Huissteden, Senior Marketing Manager The Coca-Cola Company: "De enige echte Soul Train uit de film, rijdt nu door Rotterdam! Met de branded metro die door Rotterdam rijdt, dompelen we consumenten volledig onder in Fanta Beetlejuice. Zowel de voorbijgangers als de passagiers, want we hebben niet alleen een waanzinnige buitenkant, maar ook de binnenkant van de metro is volledig in stijl van Fanta Beetlejuice."

Mark Veenman, COO CS Digital Media: "Met 138 km aan metrolijnen, is deze Fanta Beetlejuice metro niet alleen door de reizigers te aanschouwen maar zal de gehele maand oktober ook binnen het landschap van de metropoolregio Rotterdam en Den Haag een zeer verrassende verschijning zijn."

Vincent Scheltema, directeur Formaat Plus: "In opdracht van CS Digital Media hebben wij weer een volledige metro van de RET mogen omtoveren tot een ware eyecatcher in het Rotterdamse metro landschap. Van productie tot en met montage, een mooi maatwerkproject waar we best trots op zijn."

De promotie maakt deel uit van de bredere marketingcampagne rondom de film, die sinds 5 september in de bioscopen draait.

www.csdigitalmedia.nl

www.coca-colacompany.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Rodger Werkhoven: We maken van Amsterdam CS de grootste gallery van de stad

23-09-2025 | 22:01:00
CSDM en Marketing Report tonen reclame als kunstvorm tijdens Museumnacht, Rodger Werkhoven art director en AI expert

Weesperplein volledig in Zalando-stijl door DOOH-campagne

19-09-2025 | 15:06:00
Zalando heeft samen met mediabureau Dentsu en CS Digital Media (CSDM) een Nederlandse primeur gerealiseerd met station Domination in ons land

Radjen van Wilsem: BRO Next heeft de sector dichter bij elkaar gebracht

14-09-2025 | 11:48:00
Radjen van Wilsem: Digitale schermen bieden meer flexibiliteit, data-integratie en realtime optimalisatie

Marketing Report en CSDM nemen deel aan Museumnacht 2025

04-09-2025 | 15:34:00
Marketing Report en CSDM slaan de handen ineen voor een groots project tijdens de Amsterdamse Museumnacht

Mark Veenman: Realtime data zorgen voor eerlijke Out of Home

20-08-2025 | 09:49:00
Een gesprek over pionieren in digital out of home, kunst als content en de inzet van AI om bereik en transparantie te verbeteren.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.