
Craftmore lanceert 24toll: platform voor automatische tolbetaling A24
Met de opening van de A24 Blankenburg Tunnel – een verbinding tussen Rotterdam en het havengebied – introduceert Nederland automatisch tol betalen. 24toll.com, officieel partner van de RDW, speelt hierin een sleutelrol. Craftmore bedacht de naam, ontwikkelde de merkstrategie en positionering, ontwierp de UX en visuele identiteit, schreef de content en coördineerde de technische ontwikkeling. Het resultaat: een platform dat gebruikers van de A24 ondersteunt bij automatische tolbetaling.
Michel van Velde, CEO van Craftmore: “Het creëren van een naadloze gebruikerservaring stond centraal in dit project. We hebben niet alleen een visueel aantrekkelijk platform ontworpen, maar ook een oplossing die perfect aansluit bij de behoeften van moderne reizigers en de zakelijke reizigers. Van een gestroomlijnde UX tot meertalige ondersteuning en flexibele betalingsopties. 24toll.com is ontworpen om reizen eenvoudiger te maken.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Craftmore ontwikkelt website voor Spark Productions
Michel van Velde: AI-agents zijn de nieuwe target audience
Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore
Anouk Sintniklaas & Stijn Bergmans over Follo
Craftmore ontwikkelt B2B-campagne outdoormerk Marmot
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers