Content Marketing Awards & Convention 2024 - koop nu kaarten!

De Content Marketing Awards 2024 worden uitgebreid met een kennissessie einde middag, de Content Marketing Convention.

Tijdens het conventiegedeelte van het Content Marketing Awards event worden de Medals uitgereikt. Tijdens het feestelijke diner worden vervolgens de Awards uitgereikt.

Op woensdag 6 november wordt het contentmarketingvak uitgebreid gevierd.

Nominaties

Alle nominaties voor de Content Marketing Awards 2024 staan hier.

Locatie

Stadsschouwburg | Wilsonsplein 23 | 2011 VG Haarlem

Parkeren

Op loopafstand van de Stadsschouwburg kun je parkeren in de volgende parkeergarages:

  • Raaks | Zijlvest 45 | op 7 min. loopafstand
  • Houtplein | Wagenmakerslaan 1 | op 8 min. loopafstand
  • De Kamp | De Witstraat 1 | 11 min. lopen

Openbaar Vervoer

Station Haarlem bevindt zich op 1,5 km afstand, wat ongeveer 20 minuten lopen is. De Stadsschouwburg is per bus goed bereikbaar (halte Stadsschouwburg). Plan je reis via ns.nl of 9292.nl. Buslijn 50 stopt bij halte Stadsschouwburg. Buslijnen 255, 340, 346 of 356 stoppen bij halte Raaksbrug of Houtplein. Vanaf beide locaties is het 5 min lopen naar de Stadsschouwburg, zie www.cxx.nl.

Programma

  • 17:00 uur | Inloop
  • 17:45 uur | Start programma
  • 22:00 uur | Einde programma

Key Note

Prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar Content Marketing aan de Universiteit van Amsterdam.

Hij zal een inspirerend betoog houden over kansen en gemiste kansen in de Nederlandse wereld van contentmarketing.

Na zijn key note zal er discussie mogelijk zijn met de zaal onder leiding van presentator Carien de Bas, merkstrateeg en voorzitter van de jury van de Content Marketing Awards 2024.

Dress Code

Tenue de ville

Dieetwensen

Deelnemers hebben dieetwensen al kunnen doorgeven bij het registreren voor de tickets. Wil je nu nog dieetwensen doorgeven? Dat kan dat maar wij kunnen zo kort op het event niet garanderen dat aan de dieetwensen wordt voldaan. Voorkeur voor een vegetarische maaltijd kan wel worden gegarandeerd (andersom: een voorkeur voor vlees niet). Geef jouw dieetwensen zo snel mogelijk door aan [email protected].

Stagiairs at Work!

Marketing Report werkt met zes stagiairs van Hanzehogeschool Groningen. Zij zullen het event bijwonen en deelnemers een paar vragen willen stellen voor hun onderzoek. Geweldig als je daaraan zou willen meewerken.

Tickets

Tickets worden verstuurd naar de persoon die de boeking heeft gedaan.

Koop hier tickets - de genoemde prijzen zijn inclusief BTW:

Vragen over de kaartverkoop? [email protected]

www.cmta.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.