[Column] Sjors Kroon (Media Reverse): Een frisse start!

Met gepaste trots kijken we terug op een bruisend 2023. Samen met onze klanten hebben we slimme, sterke en mooie campagnes opgezet. We kunnen daar echt van genieten. 2024 is gestart en dat belooft voor Media Reverse een bijzonder jaar te worden.

We vieren ons 10-jarig bestaan, een mijlpaal! Ik kan me nog goed herinneren dat ik 10 jaar geleden na een druk corporate leven bij Telegraaf Media Groep opeens helemaal in mijn eentje Media Reverse ben gestart. Dat was wel even wennen! Geen secretaresse meer, geen mensen die alles voor je regelen, geen visitekaartje meer dat alle deuren opende …, alleen een laptop en wat eerste ideeën over een andere aanpak dan gebruikelijk in de markt van mediabureaus.

Ik moet zeggen, opnieuw beginnen en helemaal op jezelf aangewezen zijn, is spannend, maar geeft ook enorm veel energie. Het is best lekker niet precies te weten waar het schip strandt. De eerste gesprekken met potentiële klanten herinner ik me nog heel goed, wat voor voldoening het gaf als je een overeenkomst sloot met elkaar.

Klanten van het eerste uur, a.s.r., Rode kruis, Twinfield: we werken nog steeds met elkaar samen. Dat zegt veel over onze relatie en dat vind ik oprecht mooi. Het opbouwen van een team van goede en enthousiaste mensen, het blijven professionaliseren van onze aanpak, de groei in klanten, het was en is nog steeds een mooi avontuur. Ik ben enorm trots op het bedrijf dat er nu staat, op de bijzondere relatie die we hebben met onze klanten, op de goede verstandhouding met exploitanten en natuurlijk ook op de mensen van Media Reverse. Want zij zijn het, die uiteindelijk het verschil maken en die de band onderhouden met alle partners om ons heen.

We starten 2024 met een nieuwe huisstijl. Het is er na 10 jaar een mooi moment voor dachten we. We hebben ons logo opgefrist, de website aangepakt, onze presentaties in een nieuw huisstijl jasje gestoken. Wij hebben het gevoel dat onze nieuwe identiteit goed bij ons past en hoort bij de ambitie die we voelen ook de komende 10 jaar weer verder te ontwikkelen. Natuurlijk houden we wel vast aan onze vaste waardes waarmee we 10 jaar geleden zijn gestart. We blijven consistent écht samenwerken met klanten, exploitanten en partners om te komen tot de beste mediacampagnes.

In ons jubileumjaar staan er spannende ontwikkelingen op de agenda. Het is nog iets te vroeg je daar nu al over te informeren, maar we komen snel weer in de lucht met meer mooi nieuws. Voor nu wil ik al onze klanten, alle exploitanten en relaties waar we mee samenwerken heel hartelijk bedanken. Dankzij jullie vieren we al 10 jaar lang iedere dag een klein feestje!

Sjors Kroon is oprichter van Media Reverse

www.mediareverse.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.

Julie Meulesteen: Mobiel winnen is key

09-07-2025 | 09:32:00
In het artikel staan de 5 belangrijkste learnings voor adverteerders uit het jaarlijkse onderzoek: What’s Happening Online?

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.

a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse

14-05-2025 | 14:22:57
Het concept en de productie van de campagne zijn ontwikkeld door The Merge. Planning en inkoop zijn verzorgd door Media Reverse.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.