
Cognito wint titel Agency of the Year bij Corporate & Financial Communications Awards
Cognito is tijdens de Corporate & Financial Communications Awards 2024 in Londen uitgeroepen tot Agency of the Year. De prestigieuze prijs, uitgereikt door Communicate Magazine, benadrukt Cognito’s innovatieve aanpak in corporate communicatie, met bijzondere aandacht voor stakeholderbetrokkenheid.
De jury roemde Cognito om haar gebruik van artificial intelligence, waaronder de lancering van de veilige AI-tool CognitoGPT, en haar sterke positie in de duurzaamheidssector. Het bureau werkt onder andere samen met organisaties als Xpansiv en het Voluntary Carbon Markets Integrity Initiative.
De Corporate & Financial Communications Awards erkennen jaarlijks de meest impactvolle prestaties en leiderschap binnen het communicatiedomein. Het groeiende belang van diverse stakeholders stond dit jaar centraal.
Richard Neve, Managing Director van Cognito Amsterdam & Cognito Düsseldorf: “Deze award inspireert ons om deze missie wereldwijd uit te dragen, de juiste doelgroepen te bereiken en ons te blijven inzetten voor de reputaties van onze klanten. Een sterke reputatie is van vitaal belang en essentieel voor zakelijk succes.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease
Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6
Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden
Wilmar Versprille creatief directeur bij Food Cabinet
Gepubliceerd door: Saskia van Weert