Cognito wint titel Agency of the Year bij Corporate & Financial Communications Awards

Cognito is tijdens de Corporate & Financial Communications Awards 2024 in Londen uitgeroepen tot Agency of the Year. De prestigieuze prijs, uitgereikt door Communicate Magazine, benadrukt Cognito’s innovatieve aanpak in corporate communicatie, met bijzondere aandacht voor stakeholderbetrokkenheid.

De jury roemde Cognito om haar gebruik van artificial intelligence, waaronder de lancering van de veilige AI-tool CognitoGPT, en haar sterke positie in de duurzaamheidssector. Het bureau werkt onder andere samen met organisaties als Xpansiv en het Voluntary Carbon Markets Integrity Initiative.

De Corporate & Financial Communications Awards erkennen jaarlijks de meest impactvolle prestaties en leiderschap binnen het communicatiedomein. Het groeiende belang van diverse stakeholders stond dit jaar centraal.

Richard Neve, Managing Director van Cognito Amsterdam & Cognito Düsseldorf: “Deze award inspireert ons om deze missie wereldwijd uit te dragen, de juiste doelgroepen te bereiken en ons te blijven inzetten voor de reputaties van onze klanten. Een sterke reputatie is van vitaal belang en essentieel voor zakelijk succes.”

www.cognitomedia.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

The Social Hub kiest Ovide Agency als PR-partner

18-09-2025 | 13:39:00
Ovide zal zich richten op de corporate en brand PR van het internationale hospitality-merk. De samenwerking volgt op een eerder project.

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink

Bengelmedia, Pressure Amsterdam en Bureau ZIGZAG fuseren tot Bengelmedia

15-09-2025 | 10:37:00
Het marketingbureau Bengelmedia, pr-bureau Pressure Amsterdam en reclamebureau Bureau ZIGZAG zijn per 15 september gefuseerd en gaan verder onder de naam Bengelmedia.

Joanne Parker Non-Executive Director Cognito

11-09-2025 | 14:18:00
Zij maakt daarmee deel uit van de Global Board van Cognito Group. Het communicatiebureau richt zich op de financiële sector

ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag

09-09-2025 | 16:30:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag: zo transformeert Herman contentcreatie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.