Chantall Olthoff verlaat &C Media

Chantall Olthoff verlaat per 1 september 2023 &C Media. Op 1 juli 2019 startte ze als Managing Director. Het bestaande MT en Marco Geeratz nemen per september 2023 de leiding over van het bedrijf. Marco Geeratz en Chantal Janzen zijn de eigenaren van &C Media, dat bestaat uit het blad en online platform, een winkel, &C Brandstudio en het evenement Chantals Pyjama Party. In juni 2023 won &C Media nog de pitch voor het maken en de advertentieverkoop van het inflight magazine Enjoy van Transavia.

Chantal Olthoff: "Ik ga me na 1 september 2023 oriënteren op andere uitdagingen. Ze zochten destijds iemand om de dagelijkse leiding van het bedrijf op zich te nemen. Dat was een fantastische uitdaging en ik ben heel trots op het sterke managementteam dat er nu is en de groei die we hebben doorgemaakt zowel als bedrijf als met het &C-merk. Het is mijn eigen keuze om andere wegen in te slaan; de overdracht is in goed overleg gegaan.”

www.andc.tv

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Nederlandse mediasector komt met gezamenlijke aanpak politieke reclames

18-09-2025 | 05:00:00
De grote Nederlandse uitgevers, tv- en radiozenders en buitenreclame-exploitanten verenigd in Audify, Magazine Media Associatie (MMA), NDP Nieuwsmedia, Outreach en Screenforce hebben onder de naam politiekereclame.nl een gezamenlijk platform gelanceerd

ICMA 2025 - KLM x Sander

17-09-2025 | 10:34:04
KLM wilde de menselijke kant van een organisatie met meer dan 30.000 medewerkers zichtbaar maken.

ICMA 2025 - Booty-issue Flair

17-09-2025 | 10:29:00
Flair’s Booty Issue had met deze spraakmakende cover absolute stopping power voor wie langs het tijdschriftenschap liep.

ICMA 2025 - Flair als beste Print Magazine

16-09-2025 | 11:31:04
Flair richt zich op vrouwen van 25 tot 45 jaar en daarmee bedienen we samen met onze twee zustertitels Libelle en Margriet alle vrouwen in Nederland

ICMA 2025 - 40 jaar Flair

16-09-2025 | 11:21:00
Dit jaar bekroont Flair haar 40-jarig jubileum met een inspirerende en maatschappelijk relevante samenwerking.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.