Carolien Borgers onderzoekt ouder worden in podcast Over Datum

Carolien Borgers lanceert de podcast Over Datum, waarin ze de maatschappelijke druk rondom jong blijven onderzoekt. Na drie eerdere podcasts voor LINDA. (Over Tijd, Over Haar en Over Spel) richt ze zich dit keer op ouder worden.

In de vierdelige serie gaat ze in gesprek met experts, zoals een antropoloog, bioloog, historicus en socioloog, en bekende vrouwen die hun ervaringen met ouderdom delen.

De podcast onderzoekt vragen als: waarom proberen we jong te blijven? Is dat streven haalbaar? En als we dat niet nastreven, wat zijn de alternatieven? Onder de bekende vrouwen die hun visie delen zijn onder andere Saskia Noort, Sophie Hilbrand, Sunny Bergman en Linda de Mol. Samen bespreken ze de invloed van ouder worden op schoonheidsidealen en wie de verantwoordelijkheid hiervoor draagt.

Steen in mijn maag

Carolien Borgers: “Over Datum is wel echt de podcast waar ik het meest depressief van ben geworden. Het valt me echt zwaar, ik ben de hele tijd met een steen in mijn maag aan het werk. Ik wil eigenlijk geen onderdeel zijn van dit probleem, maar ik merk gewoon hoe diep het óók in mij huist. Hoe ik naar mezelf kijk op elke foto, of wat ik denk als ik in de spiegel zie dat er een lijntje bij is gekomen. Het is heel deprimerend om door te krijgen hoeveel tijd je kwijt bent aan dat soort gedachten. Het is denk ik een mooie uitdaging om te kijken of we onszelf van die stress kunnen ontslaan.”

De eerste aflevering van Over Datum is te beluisteren in de LINDA.app en op alle bekende podcastkanalen. Er zijn 4 afleveringen, elke dinsdag komt er een aflevering online.

www.linda.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Whazzup?! in Media #7: AI-Shift - De strijd om traffic

09-10-2025 | 16:51:00
René Zeedijk en Roger Verdurmen reflecteren op een onderwerp dat steeds belangrijker wordt: de impact van Google AI op websiteverkeer.

MMA en Bakkie Media lanceren podcastreeks over De Mercurs

09-10-2025 | 12:18:00
De Magazine Media Associatie (MMA) en podcastplatform Bakkie Media lanceren een nieuwe podcastreeks ter gelegenheid van De Mercurs

Snakeware: AI-chantage

07-10-2025 | 13:38:24
Een poging tot chantage met AI-gegenereerde beelden vormde voor digital agency Snakeware de aanleiding om direct in actie te komen

Stichting ALS, Boldking, Albert Heijn en Michel Tiggelman winnen bij Audify Awards

03-10-2025 | 22:25:00
Stichting ALS, Boldking en Albert Heijn winnen bij Audify Awards; Michel Tiggelman (Randstad) is Audio-ambassadeur 2025

Audiohuis lanceert podcast Met Nadia in Parijs

03-10-2025 | 16:32:00
Audiohuis komt met de wekelijkse podcast onder de titel Met Nadia in Parijs waarin presentatrice en journalist Nadia Palesa Poeschmann een bijzondere Nederlander ontmoet die in Parijs is gaan wonen en werken

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.