
[Cannes Report] Woensdag 21 juni: Ontbijtje met RA*W (zonder Jonge Honden)
Woensdag 21 juni 2023. De middelste dag van het festival, dus we hakken de week in tweeën. Met aanstormend talenten Anouk Schmitz en Larsen Pit van RA*W bespreekt Frank Pynenburg hun ervaringen van de eerste keer Cannes. Welke talks zijn hun bijgebleven? Welk creatief idee zorgde voor kippenvel? Wat was het belangrijkste informele thema van de week? En de centrale vraag: Is AI een bedreiging of juist een kans? Bekijk in de video wat deze Cannes-nieuwelingen mee naar huis nemen van Cannes 2023 en waar ze over tien jaar naar terugkijken.
De Embassy of Dutch Creativity is de handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie tijdens het festival in Cannes. Het doel van het Embassy-platform is om in gesprek te gaan met wereldwijde partners, talent, media en met elkaar.
Tekst: Frank Pynenburg
www.embassyofdutchcreativity.com
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen