Candid lanceert mJourney, Cynthia Openneer aangesteld als Commercial Director

Candid kondigt de lancering van location-based advertising specialist mJourney aan. Het eerder overgenomen Mobile Journey zal hier ook deel van uitmaken en Cynthia Openneer is aangesteld als Commercial Director. 

mJourney biedt adverteerders de mogelijkheid om hun doelgroep lokaal en persoonlijk te bereiken via omnichannel, location-based oplossingen. Deze aanpak is vooral relevant voor adverteerders, waaronder retailers met fysieke winkels, citymarketeers en adverteerders die hun doelgroep naar een specifieke locatie willen trekken of op een specifieke locatie willen bereiken.

Gepersonaliseerde ervaring

Cynthia Openneer: "We merken dat adverteerders op zoek zijn naar oplossingen, niet alleen gericht op mobile, maar écht omnichannel werken en een coherente ervaring bieden. De ‘M’ symboliseert niet alleen ‘Mobile’ maar andere vele facetten van ons werk, zoals Media, Meetbaarheid, Momentum, Mapping en Messaging. mJourney biedt een robuust platform om adverteerders strategisch te ondersteunen in het opbouwen van merkvertrouwen en betrokkenheid, precies waar en wanneer het ertoe doet."

Auke Boersma, Chief Commercial Officer Candid platform: "Cynthia brengt precies de juiste ervaring en visie met zich mee om mJourney naar het volgende niveau te tillen. Met meer dan 20 jaar aan ervaring in zowel strategische als tactische rollen binnen de media-industrie heeft ze een diepgaand begrip van de behoeften van adverteerders en de waarde van geïntegreerde omnichannel campagnes. Haar energie en can-do mentaliteit zorgen ervoor dat ze niet alleen inspirerend is voor het team, maar ook voor de klanten. Haar kennis van offline en online media, gecombineerd met haar sterke klantgerichtheid en resultaatgerichte aanpak, maakt haar de ideale leider voor ons team."

www.candidplatform.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

mJourney lanceert whitepaper over toekomst fysieke retail

03-10-2025 | 10:51:58
Het document laat zien hoe locatie-intelligentie, data en technologie fysieke winkels een strategische rol geven in het medialandschap.

Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens

19-08-2025 | 08:57:06
De uitbreiding van zijn rol past binnen de bredere strategie van Candid om klanten geïntegreerde oplossingen te bieden

Piet Hein Smit krijgt 350.000 euro van Candid na conflict over overname XXS

02-07-2025 | 16:21:00
Candid moet oud-reclamemaker Piet Hein Smit naar schatting 350.000 euro betalen voor zijn aandelen in XXS, het bureau dat onder meer werkte voor HEMA, EasyJet en het Rode Kruis

Candid benoemt Dennis Lensen tot Head of Media Investment

06-05-2025 | 12:02:00
Candid heeft per 1 mei 2025 Dennis Lensen aangesteld als Head of Media Investment. Hij neemt daarmee het stokje over van Michel Frank

Toprak Özturan: we geloven in de kracht van community

06-05-2025 | 08:53:00
[Interview] Toprak Özturan (Modern Citizens) over Agency at Night Rotterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.