Campagne Primark met VROUW en LINDA.

Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland).

Als kick-off van de campagne organiseerde Primark in Rotterdam een jubileumevent waar 15 vrouwen een make-over kregen onder leiding van stylist Maik de Boer. Hierbij stond de meest recente Primark collectie centraal die de diversiteit van vrouwen omarmt.

De vrouwen, van wie een voor- en na foto werd gemaakt, en hun persoonlijke verhalen dienden als basis voor de verdere campagne. Een aantal van de vrouwen werd uitgebreid geïnterviewd door VROUW en LINDA., in deze (online en print) artikelen staan hun verhalen centraal en vertellen ze wat de make-over voor hen heeft betekent.  

Christine Braun, Corporate Communications Manager Primark: ’Bij Primark vinden we het belangrijk om vrouwen in al haar fases te ondersteunen en haar mooi te laten voelen. Dit wilden we graag onderstrepen tijdens ons 15-jarige bestaan in Nederland. Bij dit evenement en de campagne kwam alles samen. Blije gezichten, waardevolle gesprekken, empowerment en heel veel lol. Wij konden echt een stapje verder gaan – iets betekenen – door deze speciale avond voor 15 prachtige vrouwen te organiseren, samen met partners die ons begrijpen. Dit was in alle opzichten geslaagd.’’

www.primark.com

www.vrouw.nl

www.mediahuis.nl

www.linda.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social Media Manager bij SPIL*

23-07-2025 | 12:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Social Media Manager bij SPIL* (Amsterdam)

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Community Manager bij SPIL*

23-07-2025 | 11:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Community Manager bij SPIL* (Amsterdam)

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Allround Onderhouds- en Storingsmonteur

23-07-2025 | 11:01:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Allround Onderhouds- en Storingsmonteur (Leeuwarden · 34,3 uur per week)

J/M Ouders versterkt zich met Famme

19-07-2025 | 17:45:00
Parentingplatform J/M Ouders breidt per 1 augustus 2025 uit met Famme. Tot nu toe richtte het digitale platform van Mediahuis Nederland zich vooral op ouders van kinderen tussen de 4 en 18 jaar

Mobilize Duo wint Autovisie Microcartest 2025

17-07-2025 | 12:13:00
In deze vergelijking neemt het magazine zeven microcars en brommobielen onder de loep die zich richten op stedelijk gebruik.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.