Coopr gaat op in Brand Potential Benelux

Integratie Coopr en Brand Potential afgerond per 1 mei

Met de officiële lancering per 1 mei is Brand Potential Benelux operationeel vanuit kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen. Het strategisch merk- en communicatiebureau biedt een combinatie van merkonderzoek, strategie, design en PR, onder de noemer Influence by Design.

Deze filosofie draait om het bewust ontwerpen van merkinvloed met een mix van heldere strategie, onderscheidend design en versterkende PR. Brand Potential Benelux is onderdeel van Brand Potential Group en maakt deel uit van het Candid-platform.

Integratie van Coopr en versterking van het team

Jos Govaart, managing director van Brand Potential Benelux: “We hebben de afgelopen maanden de tijd genomen om te zorgen voor een sterke integratie van Coopr en het reeds bestaande Brand Potential. Dat wilden we zorgvuldig doen, allereerst met veel aandacht voor de mensen die er werken maar natuurlijk ook met oog op behoeften uit de markt.”

 “We beschikken over een divers palet van ontzettend talentvolle mensen met verschillende perspectieven, ervaring en expertises die tot uiting komen in het werk dat we leveren. We zoeken via gedegen research naar onderliggende waarheden die zorgen voor betere beslissingen. We ontwerpen krachtige, betrouwbare merkidentiteiten, opvallende merkcampagnes en gedenkwaardige PR-activaties. Dat is wat we bedoelen met Influence by Design.”

Vijfkoppig leadership team

Het nieuwe bureau telt 36 professionals en staat onder leiding van Guillaume Furminger (Executive Creative Director), Laila de Vries (Client Service Director), Judith Vermulst (PR Director), Jos Govaart (Managing Director) en Ali Marmaduke (Strategy Director). Laatstgenoemde werkte eerder bij onder andere Bulletproof, DesignBridge en Hill & Knowlton.

Jos Govaart: “Ali brengt een indrukwekkende staat van dienst met zich mee met meer dan 15 jaar ervaring in strategische merkpositionering en -ontwikkeling. Zijn expertise in consumentengedrag en merkstrategie zorgt voor een waardevolle toevoeging aan het leadership team.”

Brand Potential Benelux werkt voor merken als Albert Heijn, Etos, Coca-Cola, Pathé, LinkedIn, Eurostar, Pickwick en Volvo Cars. De groep is internationaal actief, met het hoofdkantoor in Londen.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager

01-05-2025 | 09:44:00
In samenwerking met De Vegetarische Slager lanceert hij een remake van Rainbow in the Sky.

Wie volgt Maud van der Elsen op als PR Talent van het Jaar 2025?

29-04-2025 | 13:36:00
Maud van der Elsen is Senior Campaign Executive bij TEAM LEWIS. Zij is uitgeroepen tot PR Talent van het Jaar 2024.

myPOS kiest TEAM LEWIS voor zichtbaarheid in Benelux

29-04-2025 | 13:31:43
De samenwerking richt zich op het versterken van de positionering van myPOS als leverancier van betaaloplossingen voor het mkb.

BOAS hangt vuile was van de mode-industrie buiten

29-04-2025 | 10:30:00
Werkgeluk speelt een steeds grotere rol bij de keuze voor een werkgever, maar wordt door veel organisaties nog als secundair gezien.

Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?

25-04-2025 | 11:41:00
Gerd de Smyter is woordvoerder van KPN en werkte voor onder meer het FD, BNR Nieuwsradio en De Wereld  Draait Door. Hij is genomineerd voor de Woordvoerder van het Jaar 2024. Wij spreken hem

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.