Brad Pitt larger than life bij Amsterdamse Bos door actie Mediaplus en De'Longhi
De’Longhi koos samen met Mediaplus Netherlands eens voor wat anders dan een abri, wat resulteerde in een gigantische mural bij de ingang van het Amsterdamse Bos. De muurschildering is 120 vierkante meter en kwam tot stand in samenwerking met Clear Channel Outdoor en ikwilgraffiti.nl.
In de hoofdrol Brad Pitt, het gezicht van de wereldwijde campagne. De mural is onderdeel van het Perfetto-verhaal van De'Longhi met Brad Pitt.
Lars Knippenburg, Communication Director bij Mediaplus: “Voor de Nederlandse markt is in 2024 gekozen om meer impactvolle onderdelen in te zetten om het merk te laden. Naast grote steigerdoeken in steden als Rotterdam en Utrecht, is de mural hier een goed voorbeeld van. Het was indrukwekkend om de campagne van De’Longhi op deze manier tot leven te zien komen.”
www.house-of-communication.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Tom Huijgen: Te gewaagd om te werken? Daarom werkt het!
Shirin Arfa-Kia: Europa’s antwoord op de agent-economie
Mediaplus krijgt internationaal media-account Motel One
Alex Turtschan: Gen Z herschrijft de sociale spelregels
Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers