[Box Office] Venom: The Last Dance pakt de eerste plaats | Week 43

In week 43 heeft Venom: The Last Dance, de afsluitende film in de trilogie, de eerste positie ingenomen in de boxoffice. In deze film vertolkt Tom Hardy opnieuw de rol van Eddie Brock, alias Venom, die samen met zijn alter ego voor een ingrijpende keuze komt te staan.

The Apprentice, een biografisch drama over de vroege carrière van Donald Trump, heeft de vijfde plaats behaald. De film, waarin Sebastian Stan en Jeremy Strong te zien zijn, schetst een beeld van de vastgoedwereld in het Amerika van de jaren zeventig en tachtig.

BoxOffice Week 43 (weekendbezoek)

1. (-) Venom: The Last Dance | 62.286 bezoekers
2. (1) Smile 2 | 34.400 bezoekers  
3. (2) The Wild Robot  | 29.109 bezoekers 
4. (-) The Apprentice | 18.309 bezoekers 
5. (6) De Club van Sinterklaas film: het Grote Sneeuwavontuur | 16.238 bezoekers 
6. (4) De Mannenmaker | 13.031 bezoekers   
7. (10) De Grote Sinterklaasfilm: stampij in de bakkerij | 12.590 bezoekers 
8. (3) Lee | 11.805 bezoekers 
9. (9) Pandabeer in Afrika | 11.296 bezoekers 
10. (7) The Substance | 9.747 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.386.839 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 977.885 bezoekers
3. Deadpool & Wolverine | 830.621 bezoekers
4. Dune: Part Two | 813.371 bezoekers  
5. Wonka (OV) | 569.975 bezoekers
6. It Ends With Us | 566.672 bezoekers   
7. Kung Fu Panda 4 | 492.712 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 471.419 bezoekers
9. Anyone But You | 443.644 bezoekers 
10. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.542 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

TheAnyThing opent privébioscopen in Pathé Eindhoven

11-12-2025 | 12:08:00
Het Nederlandse bedrijf, dat als eerste ter wereld een privébioscoopconcept introduceerde, breidt daarmee zijn samenwerking met Pathé verder uit.

Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament

18-11-2025 | 18:07:00
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens

13-11-2025 | 11:10:58
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.