[Box Office] Horror-thriller Smile 2 komt binnen op eerste plek | Week 42

De Amerikaanse horror-thriller Smile 2 komt op de eerste plek binnen in de Box Office Top 10. De film is een vervolg van Smile uit 2022. De vorige nummer 1 daalt naar de vierde  plek en is gelijk al iets minder populair dan andere films.

De film De Mannenmaker met Katja Schuurman komt binnen op de vijfde plek. De komst op de tiende plek van een Sinterklaasfilm betekent dat het Sinterklaasseizoen is geopend. In het weekend van week 42 gingen 294.503 mensen naar de bioscoop.

BoxOffice Week 42 (weekendbezoek)

1. (-) Smile 2 | 38.604 bezoekers 
2. (2) The Wild Robot  | 27.114 bezoekers
3. (4) Lee | 15.347 bezoekers
4. (1) Joker: Folie à Deux | 13.908 bezoekers 
5. (-) De Mannenmaker | 13.270 bezoekers 
6. (3) The Substance | 12.825 bezoekers
7. (5) Loverboy: Emoties uit | 10.925 bezoekers 
8. (-) Emilia Perez  | 9.488 bezoekers 
9. (6) Canary Black | 9.294 bezoekers
10. (-) De Club van Sinterklaas film: het Grote Sneeuwavontuur | 9.057 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.381.947 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 964.242 bezoekers
3. Deadpool & Wolverine | 829.387 bezoekers
4. Dune: Part Two | 813.371 bezoekers  
5. Wonka (OV) | 569.947 bezoekers
6.It Ends With Us | 561.771 bezoekers   
7. Kung Fu Panda 4 | 492.712 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 471.397 bezoekers
9. Anyone But You | 443.644 bezoekers 
10. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.542 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Marina Blok ontvangt Gouden Kalf voor de Filmcultuur

03-09-2025 | 11:21:38
Ze ontvangt de onderscheiding tijdens het EY Gouden Kalveren Gala op 3 oktober in Stadsschouwburg Utrecht.

Stijn de Vries presenteert EY Gouden Kalveren Gala 2025

02-09-2025 | 15:55:07
Hij volgt Soundos op, die het gala in 2023 en 2024 presenteerde.

Kinepolis opent drie IMAX-zalen in Nederland

11-08-2025 | 11:49:18
Veel IMAX-films worden opgenomen met speciale IMAX-camera’s, wat zorgt voor meer detail en intensere beleving.

Vijf Imagine-films naar grote internationale festivals

08-08-2025 | 10:35:00
Vijf titels van filmdistributeur Imagine maken hun opwachting op toonaangevende filmfestivals

Landelijk bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt activiteiten

06-08-2025 | 10:26:00
Het bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt per 1 september 2025 met de activiteiten. Het bedrijf maakt deel uit van Fox Groep van de familie De Vos en heeft niets te maken met het Amerikaanse Fox Corporation


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.