[Box Office] Gladiator 2 verovert nummer 1-positie | Week 46

Deze week in de Box Office: Gladiator II, waarin Lucius (Paul Mescal) in het Colosseum strijdt om Rome’s glorie te herstellen, onder regie van Ridley Scott. Rona volgt een vrouw die na een ontwenningskliniek terugkeert naar de ruige Orkney-eilanden om haar verleden en toekomst te verzoenen. In Tegendraads zorgt de komst van Italiaanse gastarbeiders in de jaren ’60 voor liefde, spanning en de historische ‘Spaghettirellen.’

BoxOffice Week 46 (weekendbezoek)

1. (10) Gladiator 2 | 117.824 bezoekers 
2. (1) Red One | 35.943 bezoekers  
3. (2) De Z van Zus | 29.648 bezoekers 
4. (4) De Club van Sinterklaas film: het Grote Sneeuwavontuur | 24.727 bezoekers  
5. (7) De Grote Sinterklaasfilm: stampij in de bakkerij | 17.221 bezoekers
6. (3) Venom: The Last Dance | 15.671 bezoekers
7. (5) Conclave | 14.800 bezoekers 
8. (-) The Outrun | 9.790 bezoekers 
9. (8)  The Wild Robot  | 9.726 bezoekers  
10. (-) Tegendraads | 9.187 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.396.727 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 1.015.310 bezoekers
3. Deadpool & Wolverine | 831.607 bezoekers
4. Dune: Part Two | 813.388 bezoekers  
5. It Ends With Us | 571.037 bezoekers   
6. Wonka (OV) | 569.977 bezoekers
7. Kung Fu Panda 4 | 492.712 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 471.561 bezoekers
9. Anyone But You | 443.648 bezoekers 
10. Loverboy: emoties uit | 373.885 bezoekers

 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film

06-06-2025 | 09:14:22
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.