Born05 lanceert digitaal high-fashion merk Reveals

Born05 lanceert high-fashion merk Reveals. Het modemerk trapt af met een eerste statement-piece, dat digitale personalisatie toevoegt aan kleding: de Reveals-sjaal. Elke sjaal is uniek en onthult persoonlijke informatie van degene die hem draagt.

Met de lancering van Reveals gaat een langgekoesterde wens van Born05 in vervulling. Al meer dan 15 jaar zet het bureau zijn creativiteit in voor de bekendste merken van Nederland. Vanaf vandaag brengen zij voor het eerst ook een eigen merk tot leven.

Dennis van Vugt, Managing Director van Born05: “Reveals is ontstaan vanuit de gedachte dat kleding communiceert en dat er een manier bestaat om kleding zich te laten aanpassen aan wat jij te vertellen hebt. Want ondanks het feit dat we in een tijd leven waarin veel van ons zichzelf bloot geven, blijft er veel on-onthuld. Daarom ontwikkelden we Reveals, digital fashion waarmee je jezelf blootgeeft.”

Creatieve cross-overs

“Reveals is echt een merk van ons geworden. We zijn digital-first, maar staan ook met beide benen in de fysieke wereld. We houden er heel erg van om creatieve cross-overs te maken, en Reveals is daar een prachtig voorbeeld van.”

Zeferino de Fretes, Senior Designer bij Born05: “Je outfit is een manier om je persoonlijkheid uit te dragen. Met Reveals kun je hier nu nog een stap verder mee gaan. Op elk item staat een QR-code die leidt naar een unieke digitale omgeving. Hier kun je persoonlijke digitale content verzamelen – denk aan een Spotify-playlist, een YouTube-video of blogpost. Zo draag je met de sjaal je favoriete items, van muziek tot kunst, altijd met je mee.”

De Reveals-sjaal is verkrijgbaar in de kleuren zwart-wit, bruin-zwart en groen-zwart en kost 95 euro. Ze zijn online verkrijgbaar.

www.born05.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.