Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor speelgoedboek

Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon eind 2022; er hebben drie bureaus meegedaan. De Reclamefabriek zal voor minimaal drie jaren de creatieve uitwerking mogen verzorgen voor Bol.com. Het Grote Speelgoedboek verschijnt jaarlijks in het najaar in de aanloop naar Sinterklaas in zowel Nederland als België.

Bol.com stelt gekozen te hebben voor De Reclamefabriek vanwege hun innovatieve en betrokken werkwijze, evenals het gebruik van hun geavanceerde workflow, Smart Content Manager.

Bol.com was volgens eigen zeggen op zoek naar een reclamebureau dat in staat was om de enorme stroom aan assets voor Het Grote Speelgoedboek snel te verwerken en deze op creatieve wijze vorm te geven. Met tal aan belanghebbende, zowel intern als extern, wilde bol.com dit proces gestroomlijnder laten verlopen. De afgelopen jaren werd het boek gemaakt door Creative Media Network (CMN).

Mathieu Veldhuijzen, Business Innovation Manager bij Bol.com: "We zijn enorm onder de indruk van de Reclamefabriek, die niet alleen meedenkt, maar ook daadwerkelijk actie onderneemt om ons project tot een succes te maken. Hun vermogen om onze enorme stroom van assets efficiënt te verwerken en creatieve output te genereren, heeft ons overtuigd."

Marieke de Koning, Managing Partner van De Reclamefabriek: "We zijn ontzettend trots dat bol.com voor ons heeft gekozen. Onze innovatieve en betrokken werkwijze, gecombineerd met ons vermogen om zowel het creatieve als technische aspect van ‘Het Grote Speelgoedboek’ aan te pakken, heeft indruk gemaakt. We kunnen niet wachten om samen met hen aan de slag te gaan en mooie resultaten te behalen."

www.de-reclamefabriek.nl

www.bol.com

www.aholddelhaize.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Bryan van den Aakster: PR Pitch

17-07-2025 | 10:49:00
Journalisten zoeken geen perfectie maar relevantie. En zoals ik al zei aan het begin: ze zijn ook maar gewoon mensen

DEPT werkt voor De Vegetarische Slager

17-07-2025 | 08:59:00
De Vegetarische Slager kiest DEPT als social lead agency voor Europa

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.

Tom Stoffels: Pitchen kan zo leuk zijn

01-07-2025 | 11:12:00
Ja, je las het goed: pitchen kan leuk zijn. Er zitten veel elementen in waar ik energie van krijg.

Koen Denolf: Laat voelen dat je de opdracht wilt binnenhalen

30-06-2025 | 06:17:00
[Column] Koen Denolf: Wat voor onbeschaamde pitchen sommige bedrijven uitschrijven

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.