Bijvoorkeur aan de slag voor Vaillant

Reclamebureau Bijvoorkeur gaat aan de slag voor Vaillant, internationale speler op het gebied van verwarmings- en ventilatietechnologie. Bijvoorkeur, het bureau dat eind vorig jaar werd opgericht door Thijs de Boer en Budi Gonzalez de Chaves, scherpt voor Vaillant de communicatiestrategie aan en houdt zich bezig met de campagnes en activaties.

Merkvoorkeur verbeteren

Hugo Hemel, Marketing Director Vaillant Nederland: "We gaan met veel overtuiging in zee met Bijvoorkeur. Ik ken Thijs en Budi uit mijn vorige baan bij Samsung en weet dus goed wat ze in huis hebben. Vaillant is een prachtig en succesvol bedrijf, maar we zien dat de merkvoorkeur van Vaillant de laatste jaren in Nederland wat onder druk is komen te staan. Als onderdeel van onze groeistrategie gaan we er samen met Bijvoorkeur de komende tijd hard aan werken om die trend te keren. Zowel voor de B2B markt als voor de B2C markt."

Budi Gonzalez de Chaves, mede-oprichter van Bijvoorkeur: "We hebben onwijs veel zin om samen met Vaillant verder te werken aan hun commercieel succes. Merkvoorkeur is daarbij cruciaal. Dat was dan ook de vraag die Vaillant ons stelde: help ons om onze merkvoorkeur te verbeteren. Na een fijne lunch met het hele communicatieteam van Vaillant om de samenwerking te vieren zijn we volle bak met de eerste projecten begonnen."

www.bureaubijvoorkeur.nl

www.vaillant.nl

Lees ook:

[Forum] Sydney Sweeney has great jeans

07-08-2025 | 13:08:00
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne Sydney Sweeney has great jeans campagne

Bijvoorkeur en Mayster maken merkfilm Mitsubishi Motors

29-11-2024 | 12:10:00
De conceptontwikkeling van de film was in handen van Bijvoorkeur, de productie werd verzorgd door Mayster.

Bijvoorkeur maakt campagne voor Saitaku: Japans eten maak je makkelijk thuis

21-10-2024 | 09:04:00
Bijvoorkeur is aan de slag gegaan voor Saitaku, het grootste Japanse foodmerk van Nederland. Het resultaat is een campagne voor Nederland en België.

Bijvoorkeur slaat een andere weg in

02-10-2024 | 08:50:59
Per 1 oktober 2024 verkocht Thijs zijn aandelen aan Budi. Thijs de Boer blijft als zelfstandige betrokken bij het bureau, maar heeft behoefte aan meer vrijheid.

[Budi & Thijs] Ban de zon

04-07-2024 | 09:19:00
Ik las op LinkedIn dat er steeds meer jonge creatieven zijn die voor geen enkel gokmerk meer willen werken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.