Bereid je met SPARC voor op AI en digitale groei

Snakeware over voorbereiding op de toekomst met AI

Veel recreatiebedrijven proberen zich te onderscheiden met acties of lage prijzen, maar échte impact maak je met een sterke merkidentiteit en beleving. SPARC van Snakeware biedt recreatiebedrijven de tools om dit online te realiseren.

In plaats van standaardtemplates biedt SPARC een strategisch platform dat helemaal wordt afgestemd op jouw wensen en doelen. Het resultaat? Een digitale merkbeleving die opvalt en gasten overtuigt. Daarnaast biedt SPARC geavanceerde zoek- en boekfunctionaliteiten, volledig geïntegreerd met een reserveringssysteem naar keuze.

Een ander belangrijk voordeel is dat SPARC klaar is voor de toekomst. Het platform ondersteunt Generative Engine Optimization (GEO), een aanvulling op SEO die ervoor zorgt dat jouw content beter zichtbaar is in AI-antwoorden van tools zoals ChatGPT en Gemini. Zo blijf je ook in de snel veranderende digitale wereld goed vindbaar.

Tot slot biedt SPARC flexibiliteit zonder vendor lock-in. Het platform groeit met je mee, zodat je snel kunt inspelen op nieuwe wensen van je gasten en de markt.

Dit is een samenvatting. Lees het volledige blog op de website van Snakeware.

www.snakeware.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Snakeware: AI-chantage

07-10-2025 | 13:38:24
Een poging tot chantage met AI-gegenereerde beelden vormde voor digital agency Snakeware de aanleiding om direct in actie te komen

Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw

19-09-2025 | 11:14:00
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen

Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens

13-08-2025 | 11:16:00
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ING lanceert Rond af & Beleg en start met AppDate

17-11-2025 | 11:33:00
In plaats van een traditionele productlancering worden functies gepresenteerd via herkenbare gezichten en persoonlijke verhalen

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.