Bereid je met SPARC voor op AI en digitale groei

Snakeware over voorbereiding op de toekomst met AI

Veel recreatiebedrijven proberen zich te onderscheiden met acties of lage prijzen, maar échte impact maak je met een sterke merkidentiteit en beleving. SPARC van Snakeware biedt recreatiebedrijven de tools om dit online te realiseren.

In plaats van standaardtemplates biedt SPARC een strategisch platform dat helemaal wordt afgestemd op jouw wensen en doelen. Het resultaat? Een digitale merkbeleving die opvalt en gasten overtuigt. Daarnaast biedt SPARC geavanceerde zoek- en boekfunctionaliteiten, volledig geïntegreerd met een reserveringssysteem naar keuze.

Een ander belangrijk voordeel is dat SPARC klaar is voor de toekomst. Het platform ondersteunt Generative Engine Optimization (GEO), een aanvulling op SEO die ervoor zorgt dat jouw content beter zichtbaar is in AI-antwoorden van tools zoals ChatGPT en Gemini. Zo blijf je ook in de snel veranderende digitale wereld goed vindbaar.

Tot slot biedt SPARC flexibiliteit zonder vendor lock-in. Het platform groeit met je mee, zodat je snel kunt inspelen op nieuwe wensen van je gasten en de markt.

Dit is een samenvatting. Lees het volledige blog op de website van Snakeware.

www.snakeware.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw

19-09-2025 | 11:14:00
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen

Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens

13-08-2025 | 11:16:00
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.

St Jansdal en Snakeware ontwikkelen toegankelijke website

20-05-2025 | 10:19:00
De website richt zich op digitale toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en heldere informatie.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.