BeingThere lanceert campagne voor Dr. Oetker - Big Americans

BeingThere lanceert de Big Americans campagne voor Dr. Oetker met als thema: Big Hunger, Big Americans. Een campagne die het dikke, grote, Amerikaanse karakter van de pizza onderstreept. De campagne moet de positie van het merk in het vriesschap verder verstevigen en ook een jongere doelgroep bij het merk blijven betrekken. 

De campagne werd deze keer met een lokaal bureau ontwikkeld en geproduceerd: Being There. Being There ontwikkelde de afgelopen jaren al activaties en online campagnes voor het merk. Voor één van die online campagnes won Being There recent nog een ADCN lamp (A Pizza to die for). Het big idea en de film werden de afgelopen jaren echter internationaal ontwikkeld.

Joost van den Berg, Executive Head of Marketing bij Dr. Oetker Nederland: "Omdat Nederland en Belgie de landen zijn waar het merk voornamelijk word verkocht is het voor de fit met de doelgroep logischer om de campagne dichter bij huis te laten ontwikkelen." 

In de campagne zie je de hoofdpersoon – in een Amerikaanse setting - hun ‘big hunger’ opwekken door een behoorlijk zware inspanning te leveren. Er zijn twee films geproduceerd. Er wordt gewerkt aan verdere uitwerkingen van het thema voor het komende jaar, oa een activatie op de Zwarte Cross en een package redesign. 

www.there.nl

www.oetker.nl

Credits:

Klant: Dr.Oetker - Big Americans | Bureau: Being There | Productie: Holy Fools | Regie: Joris Dommels | Sound design: THNDR | Artiest: Def Americans | Edit: Jorien Voogt | Grading: De Grot | Media: EssenceMediaCom

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dr. Oetker introduceert Club Suprema

14-03-2025 | 09:33:00
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.

Nick Maas creative director Being There

13-02-2025 | 11:35:00
Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas als creative director.

Being There ontwikkelt campagne Unox Nieuwjaarsduik

09-12-2024 | 17:06:00
Dit creatieve concept zet de 171 Nieuwjaarsduiklocaties – waarvan 154 in Nederland – op een unieke manier in de schijnwerpers.

Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta

15-05-2024 | 09:05:59
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.

Ingrid Mostert van PROOF naar Being There, Robrecht Stoekenbroek MD

13-10-2023 | 11:18:00
Met haar komst geeft Being There een extra impuls aan de groei van Being Here, het label voor interne communicatie, dat in 2022 werd geïntroduceerd

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.