
Barracuda ontwikkelt Chiquita-activatie op Freshtival
Barracuda heeft tijdens Freshtival voor Chiquita een festivalactivatie neergezet waarbij fruit en festivalbeleving samenkwamen. Het bureau creëerde een opvallende ervaring met interactieve elementen en sterke branding.
Barracuda organiseert festivalactivatie voor Chiquita
Op Freshtival konden bezoekers deelnemen aan een experience die verder ging dan een traditionele stand. Zo was er een grote gele ballenbak, waar bezoekers op zoek konden gaan naar verborgen gouden ballen, verse smoothies en directe prijzen.
Focus op interactie en zichtbaarheid
De activatie stond in het teken van interactie met festivalgangers. Barracuda zette in op opvallende branding en continue betrokkenheid van het publiek. Met deze aanpak werd Chiquita gepositioneerd als een merk dat verder gaat dan alleen fruit.
Ervaring met impact op festivalpubliek
Bezoekers gingen volgens Barracuda met herinneringen en een glimlach naar huis. De activatie sluit aan bij de missie van het bureau om merken te verbinden met hun doelgroep op een opvallende manier.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Barracuda lanceert website en visuele identiteit
Verisure kiest voor merkactivatiebureau Barracuda
[Vacatures] Barracuda zoekt een Promotiemedewerker/Barmedew
[Interview] Stéphane en Olivier Lorent: 10 jaar Barracuda: Work hard, play hard
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen