Barracuda lanceert website en visuele identiteit

Merkactivatiebureau Barracuda heeft zijn positionering aangescherpt en presenteert daarbij een aangepaste visuele stijl en een bijbehorende website. Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.

Met de veranderingen wil Barracuda duidelijk maken hoe het merken helpt om betekenisvolle connectie te maken en mensen in beweging te brengen.

Van bereik naar betrokkenheid

De activaties van Barracuda zijn gericht op het vasthouden van aandacht en het stimuleren van actie. Olivier Lorent, oprichter: "Vandaag de dag willen consumenten méér. Ze willen geraakt worden, meedoen, iets beleven. Daarom creëren wij activaties die mensen stil laten staan, letterlijk én figuurlijk. Die raken, inspireren en aanzetten tot actie. Dat zie je terug in onze uitstraling en onze manier van werken."

Volgens Olivier Lorent vinden de merkactivaties plaats op uiteenlopende locaties: "We brengen mensen samen onder de vlag van een merk. Of het nu op een festival is, in de winkelstraat of op een onverwachte locatie: wij zorgen dat merken echt iets losmaken."

Website sluit aan op CATCH-benadering

De website is opgebouwd rondom de CATCH-benadering van Barracuda, waarbij strategie, creatie en meetbaarheid samenkomen. Olivier Lorent: "Vanaf de eerste vonk van een idee tot de laatste stap in de uitvoering werken we doelgericht en met oog voor detail. Ons team – een mix van jong talent en ervaren professionals – zorgt dat alles klopt. Wat we bedenken, maken we waar. Altijd."

Visuele stijl als verlengstuk van bureau-aanpak

De huisstijl bestaat uit een logo, typografie en kleurenpalet die ontworpen zijn om de energie en impact van het werk visueel te ondersteunen. Olivier Lorent: "We vangen niet alleen aandacht, we creëren momenten die resoneren. Onze stijl is een logisch verlengstuk van wat we al jaren doen – en waar we steeds beter in worden."

www.wearebarracuda.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Barracuda ontwikkelt Chiquita-activatie op Freshtival

15-07-2025 | 13:28:20
Het bureau creëerde een opvallende ervaring met interactieve elementen en sterke branding.

Verisure kiest voor merkactivatiebureau Barracuda

25-10-2024 | 08:14:00
Verisure gaat samenwerken met strategisch merkactivatiebureau Barracuda. Barracuda neemt de activatie op zich voor de beveiligingsleverancier.

[Vacatures] Barracuda zoekt een Promotiemedewerker/Barmedew

12-09-2024 | 14:46:00
Barracuda is per direct op zoek naar Promotiemedewerker/Barmedew

[Interview] Stéphane en Olivier Lorent: 10 jaar Barracuda: Work hard, play hard

19-07-2024 | 13:33:00
Barracuda, bureau voor experiential marketing, geeft al 10 jaar de mooiste merken een podium en heeft dat altijd in stilte gedaan


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.