Babilou Family Nederland kiest Happy Horizon als fullservicebureau

Kinderopvang organisatie Babilou Family Nederland heeft Happy Horizon gekozen als fullservicebureau. Happy Horizon richt zich de komende periode op zowel wervingscampagnes voor medewerkers als op het aantrekken van nieuwe families en kinderen.

Caroline Bollema, Digital Marketing Manager bij Babilou Family Nederland: "Met Happy Horizon hebben we niet alleen een bak aan expertise in huis gehaald; het team voelt als een verlengstuk van ons. Deze onderlinge collegialiteit is voor ons net zo belangrijk als expertise en creativiteit."

De keuze voor Happy Horizon

Babilou Family Nederland heeft voor Happy Horizon gekozen vanwege de schaalbare oplossing. Happy Horizon creëert campagnes op basis van marketingautomatisering die ruimte bieden voor personalisatie op het niveau van de merken en locaties. Dit wordt vervolgens vertaald naar recruitment, waarbij de campagnes worden geoptimaliseerd op basis van de vacatures die lokaal beschikbaar zijn. 

Victor Ribot, Managing Director bij Happy Horizon: "Het is een groot en complex vraagstuk, maar samen vormen we een geweldig team dat over verschillende disciplines samenwerkt, waarin alle benodigde specialisaties vertegenwoordigd zijn. Onze inzet voor deze samenwerking omvat ook een aanzienlijke focus op data in combinatie met creativiteit. We streven ernaar om met succes meerdere teams van Babilou Family Nederland te bedienen, elk met hun eigen propositie en doelgroep. We pakken dit aan met veel toewijding en enthousiasme."

www.happyhorizon.com

www.babilou-family.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman

01-09-2025 | 07:00:00
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op

Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards

30-07-2025 | 11:19:00
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.