Babilou Family Nederland kiest Happy Horizon als fullservicebureau

Kinderopvang organisatie Babilou Family Nederland heeft Happy Horizon gekozen als fullservicebureau. Happy Horizon richt zich de komende periode op zowel wervingscampagnes voor medewerkers als op het aantrekken van nieuwe families en kinderen.

Caroline Bollema, Digital Marketing Manager bij Babilou Family Nederland: "Met Happy Horizon hebben we niet alleen een bak aan expertise in huis gehaald; het team voelt als een verlengstuk van ons. Deze onderlinge collegialiteit is voor ons net zo belangrijk als expertise en creativiteit."

De keuze voor Happy Horizon

Babilou Family Nederland heeft voor Happy Horizon gekozen vanwege de schaalbare oplossing. Happy Horizon creëert campagnes op basis van marketingautomatisering die ruimte bieden voor personalisatie op het niveau van de merken en locaties. Dit wordt vervolgens vertaald naar recruitment, waarbij de campagnes worden geoptimaliseerd op basis van de vacatures die lokaal beschikbaar zijn. 

Victor Ribot, Managing Director bij Happy Horizon: "Het is een groot en complex vraagstuk, maar samen vormen we een geweldig team dat over verschillende disciplines samenwerkt, waarin alle benodigde specialisaties vertegenwoordigd zijn. Onze inzet voor deze samenwerking omvat ook een aanzienlijke focus op data in combinatie met creativiteit. We streven ernaar om met succes meerdere teams van Babilou Family Nederland te bedienen, elk met hun eigen propositie en doelgroep. We pakken dit aan met veel toewijding en enthousiasme."

www.happyhorizon.com

www.babilou-family.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie

Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel

22-05-2025 | 16:02:00
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.

Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

22-04-2025 | 10:14:53
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.

Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt

09-04-2025 | 13:24:00
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer

Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner

11-03-2025 | 16:55:00
Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.