Baba Touré en Guy Lokhoff lanceren influencer marketingbureau Combo, Noushin Shirzadi directeur

Baba Touré en Guy Lokhoff lanceren influencermarketingbureau Combo. Combo biedt de volledige scope van influencermarketing anno 2024 en ontwikkelt strategieën op een cultureel relevante manier.

Gedreven door dezelfde missie en kernwaarden als die van social-first bureau Home (voorheen Hammerfest), maar met een eigen propositie, organisatie en portfolio. Zo wordt er aan Combo gebouwd sinds het afgelopen jaar. Het idee om een influencer marketingbureau te starten ontstond echter al langer geleden.

Baba Touré: “We merkten met onze Home-campagnes dat er behoefte was aan een partij die handelt vanuit maatschappelijke waarden, de volledige focus legt op influencer marketing als specialisme en begrijpt hoe je merken bouwt in deze tijd. De wereld van influencer marketing is volop in ontwikkeling en we geloven in de toekomst ervan. Daarom hebben we besloten Combo op te richten.” 

Combo neemt het community-denken als startpunt, met het doel om merken te verbinden met cultuur door samen te werken en te co-creëren met community frontrunners. Zo noemt het bureau de influencers van vandaag. Dit zijn mensen die een waardevolle stem hebben binnen community’s en narratieven kunnen veranderen.

Focus

Met een volledig geïntegreerde aanpak - van community-onderzoek tot influencerselectie, conceptontwikkeling, contentstrategie, creatie, distributie en impactanalyse - wil Combo bijdragen aan de commerciële doelstellingen van een merk.

Het bureau wordt geleid door Noushin Shirzadi, die hiervoor vijf jaar als business director heeft gewerkt bij communicatiebureau oona. Ze startte haar carrière bij Hearst als marketeer en brand manager voor verschillende mediamerken.

Inclusievere morgen

Noushin Shirzadi: "Toen ik voor het eerst hoorde over Combo, wist ik dat dit mijn volgende stap zou zijn. Vanuit de gedeelde missie om een inclusievere morgen te creëren met het werk dat we met community frontrunners maken, zie ik het als onze uitdaging om met alles wat we doen voorbij het geijkte te gaan. Community is het nieuwe buzzwoord in marketing. Dat juich ik toe, zolang er transparant en vanuit ethische waarden wordt gehandeld. It’s a two-way street. Weet tegen wie je het hebt en wat hen beweegt, voordat je iemands aandacht vraagt vanuit een merkperspectief. Ik kijk ernaar uit om hier met Combo het verschil te mogen maken.”

Combo werkt sinds de oprichting voor klanten als Zeekr, Slachtofferhulp en Rookvrije Generatie. De focus ligt, net als bij partnerbureau Home, op zowel commerciële als maatschappelijke klanten.

www.comboagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 

AndAgencyAmsterdam Influencer Agency van het Jaar 2025

20-11-2025 | 14:16:00
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen

[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer

19-11-2025 | 13:33:07
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug

10-12-2025 | 19:54:00
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.