
Azerion publiceert de Azerion Monitor 2024
De derde editie van de Azerion Monitor biedt een overzicht van de Nederlandse doelgroep. Het rapport bevat informatie over onderwerpen zoals mediagedrag, sport- en vrijetijdsbesteding, financiële keuzes en autovoorkeuren.
In 2021 en 2022 werd het onderzoek uitgevoerd in samenwerking met Wavemaker, waarbij grotendeels dezelfde vragenlijst werd gebruikt. Hierdoor zijn trends en ontwikkelingen over meerdere jaren inzichtelijk gemaakt.
Doelen van het onderzoek
Het onderzoek richt zich op twee hoofddoelen:
- Inzicht verkrijgen in de Nederlandse consument: inzicht in meningen, interesses, leefstijl en mediagedrag.
- Inspiratie bieden voor communicatie: het rapport biedt aanknopingspunten voor thema’s die kunnen worden gebruikt in nieuwsbrieven of persberichten.
De Azerion Monitor 2024 geeft een beeld van veranderingen en constante factoren in het gedrag en de voorkeuren van de Nederlandse consument. Deze inzichten kunnen bijdragen aan strategische beslissingen en het creëren van relevante content.
Download de Azerion Monitor 2024
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hawk by Azerion en Adsquare breiden samenwerking uit
[Forum] Wat is goede content?
Willem-Albert Bol: Azerion, de grote snoepwinkel vol kansen
Rebranding Azerion markeert focus op digitale advertising
Azerion ziet omzet en winstgevendheid verder groeien
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala
EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First
Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers