Auping kiest voor N=5 als lead agency

 

Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes. 

Dijana Husedinovic, CMO van Auping: "Auping is in transitie naar een volledig circulair merk en is koploper en aanjager in de verduurzaming van de bedden- en matrassenindustrie. De levensduur van onze bedden is al generaties lang onbetwistbaar. Deze transitie brengt een nieuwe manier van denken met zich mee. N=5 liet tijdens de kennismaking zien dat zij de kracht van het merk Auping goed begrijpt en overtuigde ons met hoe het bureau merken bouwt in de huidige tijd. Met deze stap neemt Auping afscheid van Buutvrij, dat het merk de afgelopen jaren met liefde heeft begeleid."

Thijs Bontje, Creative Partner N=5: "In mijn junior-portfolio vond ik laatst een Auping-campagne die ik ooit heb geschreven. Het geeft misschien wel aan wat de aantrekkingskracht van het merk Auping is. Het heeft namelijk alles: de heritage, de beste producten en het is echt een kwaliteitsmerk. De kans om dit verhaal van Auping op een eigentijdse wijze te vertellen sluit daarnaast perfect aan op de combinatie van advertising en brand publishing waar wij bij N=5 heilig in geloven."

www.nis5.nl

www.auping.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

N=5, HOWDY en Patta ontwikkelen campagne Mentrum

15-05-2025 | 13:25:00
Campagne ‘De Rugzak van Amsterdam’ maakt psychische kwetsbaarheid zichtbaar.

N=5 en KVK zetten jonge ondernemers in de spotlight

17-04-2025 | 14:12:05
Op Koningsdag organiseren KVK en bureau N=5 de activatie Kraampje van Koophandel, waarmee kinderen op de vrijmarkt in Amsterdam ondersteuning krijgen bij hun eerste stappen als ondernemer.

Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat

14-04-2025 | 09:04:00
Anne Stokvis (N=5): Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Anne Stokvis over Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé

01-04-2025 | 07:51:00
Wij spreken Executive Creative Director en partner Anne Stokvis over onder meer de skincare-campagne van Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé.
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.