Auping kiest voor N=5 als lead agency

 

Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes. 

Dijana Husedinovic, CMO van Auping: "Auping is in transitie naar een volledig circulair merk en is koploper en aanjager in de verduurzaming van de bedden- en matrassenindustrie. De levensduur van onze bedden is al generaties lang onbetwistbaar. Deze transitie brengt een nieuwe manier van denken met zich mee. N=5 liet tijdens de kennismaking zien dat zij de kracht van het merk Auping goed begrijpt en overtuigde ons met hoe het bureau merken bouwt in de huidige tijd. Met deze stap neemt Auping afscheid van Buutvrij, dat het merk de afgelopen jaren met liefde heeft begeleid."

Thijs Bontje, Creative Partner N=5: "In mijn junior-portfolio vond ik laatst een Auping-campagne die ik ooit heb geschreven. Het geeft misschien wel aan wat de aantrekkingskracht van het merk Auping is. Het heeft namelijk alles: de heritage, de beste producten en het is echt een kwaliteitsmerk. De kans om dit verhaal van Auping op een eigentijdse wijze te vertellen sluit daarnaast perfect aan op de combinatie van advertising en brand publishing waar wij bij N=5 heilig in geloven."

www.nis5.nl

www.auping.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

19-11-2025 | 23:00:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken

06-11-2025 | 16:12:00
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader

Bastiaan Weers: Buffetts lessen zijn van onschatbare waarde

06-11-2025 | 10:39:00
In zijn column trekt Bastiaan Weers een opvallende parallel met de lessen van belegger Warren Buffett. Wat kan ons vak leren van zijn langetermijndenken, zijn visie op kwaliteit en zijn vermogen om waarde te herkennen waar anderen vooral kosten zien?
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.