
Annis Anakotta Creative Director VENGEAN
Annis Anakotta is gestart als Creative Director bij VENGEAN. Hij brengt jarenlange ervaring mee uit verschillende creatieve bureaus en werkt daarmee aan de verdere ontwikkeling van het bureau.
Anakotta was eerder actief bij bureaus als Wave, Pluspoint, Indie, JWT, Han Snel en Brompton Road. Daarnaast richtte hij mede het bureau WRAP op. Vanuit die achtergrond neemt hij zowel creatieve expertise als ondernemerservaring mee.
Internationale en nationale campagnes
Anakotta werkte aan campagnes voor internationale merken zoals Coca-Cola, PepsiCo, Singapore Airlines en Philips Domestic Appliances, inmiddels Versuni. Ook ontwikkelde hij campagnes voor Nederlandse merken als Bakker Bart, Tele2, Hans Anders en Belsimpel.
Zijn werk combineert internationale creativiteit met een sterke focus op herkenbaarheid en aansluiting bij het merk.
Retail kracht
Naar eigen zeggen heeft Anakotta een bijzondere affiniteit met retail. Die expertise is volgens VENGEAN van waarde voor klanten als Hans Anders Nederland en België en eyes + more.
Met zijn brede ervaring verwacht het bureau creatieve meerwaarde te bieden aan zowel bestaande als nieuwe klanten.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bas Vlugt: Wat is gewoon?
Rabobank Groep benoemt Brian Hirman in Raad van Commissarissen
Michael Petit: Vanuit scratch bouwen aan een internationaal merk
DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië
JCDecaux stelt Lars Griffioen aan als commercieel directeur
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen