Angelique Schreuders voorzitter AMMA Commissie

Angelique Schreuders, Managing Partner bij OMD, wordt voorzitter van de AMMA Commissie van VIA Nederland per 1 juli, als opvolger van Tessa van der Starre, CEO van EssenceMediacom. De afgelopen jaren had zij al een actieve rol in de AMMA jury.

Angelique Schreuders: "De AMMA Awards staan voor kwaliteit en vernieuwing in onze industrie. Ik kijk er enorm naar uit om een grotere rol te spelen bij de komende AMMA-edities en samen te werken met enthousiaste en gepassioneerde vakgenoten."

Toekomst van de AMMA Awards

Angelique Schreuders: "De inzendingen weerspiegelen steevast de grote ontwikkelingen in onze industrie, zoals het gebruik van data, AI en retail media. Door ruimte te creëren voor vernieuwende toepassingen blijven de AMMA Awards relevant. Dit zien we ook terug in de waardering van de afgelopen editie. Ik streef ernaar dat we de awards inclusiever kunnen maken en een breder scala aan specialisten kunnen inspireren en waarderen.

Voor mij zijn genomineerde en winnende AMMA-cases ook altijd een bron van inspiratie geweest. Een AMMA Award staat voor vernieuwend werk en moedigt aan om buiten de gebaande paden te denken. Het zet de toon voor wat mogelijk is en inspireert om de lat steeds hoger te leggen. Adverteerders en bureaus die samen een case inzenden voor de AMMA Awards, maken doorgaans scherpere keuzes en leveren beter werk."

Overdracht voorzitterschap

Tessa van der Starre: "Mijn rol in de AMMA-commissie was leerzaam en plezierig. Het heeft mij geholpen ons vak vanuit een breder perspectief te bekijken. De dynamiek van diverse mediabureaus, inzicht over innovatie en kwaliteit en de positie van de adverteerder in alles wat we doen, zijn waardevol geweest. Wekelijks samenkomen met deze groep talentvolle mensen heeft ervoor gezorgd dat we hecht werden. We hebben goede gesprekken gehad en veel gelachen! Ik ga het missen."

www.vianederland.nl

www.omnicommediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Brancheorganisaties ondertekenen Pitchcode 2025

30-09-2025 | 09:00:00
Het is de eerste keer dat brancheorganisaties gezamenlijk de regels onderschrijven die in de code zijn vastgelegd.

Vandaag is de laatste dag om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024

13-09-2025 | 10:20:49
Niets te doen in de nazomer? Natuurlijk wel! Leuk hoor! Cases schrijven voor de Content Marketing Awards 2024

VIA Benchmark: Nederlandse bureaus kampen met lage marges

10-09-2025 | 15:16:50
De jaarlijkse VIA Benchmark laat zien dat Nederlandse marketing-, reclame- en mediabureaus onder toenemende financiële druk staan

VIA en MAD MOJO lanceren Cannes Off The Grid

15-05-2025 | 14:29:30
Inhoudelijk alternatief programma tijdens Cannes Lions zonder festivalpas.

Digitale advertentiemarkt groeit naar 4,1 miljard euro

17-04-2025 | 13:58:00
De stijging betekent een verdubbeling van het groeipercentage ten opzichte van vorig jaar. Dit blijkt uit de Online Ad Spend Study 2024, uitgevoerd door Deloitte in opdracht van VIA.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.