
Andrew Dimitriou Global Chief Client & Growth Officer DEPT
DEPT heeft Andrew Dimitriou aangesteld als Global Chief Client & Growth Officer en partner van het bedrijf. In deze rol overziet hij de wereldwijde groei, marketing, en klantrelaties, met de nadruk op het leveren van innovatieve klantervaringen, campagnes en oplossingen die nieuwe standaarden zetten in het volgende tijdperk van AI. Dimitriou sluit zich tevens aan bij het executive team van DEPT.
Andrew Dimitriou: "Als iemand met een achtergrond in de creatieve wereld ben ik onder de indruk van DEPT's vermogen om langdurige partnerships op te bouwen en groei te realiseren voor enkele van 's werelds meest prominente merken, zoals eBay, Google en Netflix. Onze gesprekken hebben laten zien hoe DEPT op unieke wijze technologie en marketing voor klanten samenbrengt, met name door het gebruik van data en AI. Dit is waar de toekomst van onze sector naartoe gaat, en DEPT neemt hierbij de voortrekkersrol. Ik kijk er enorm naar uit om bij te dragen aan deze volgende groeifase."
De afgelopen zeven jaar was Andrew CEO van VMLY&R voor EMEA, waar hij leiding gaf aan een team van 4500 medewerkers. In 2021, 2022 en 2023 werd hij genomineerd als Campaign Agency Leader of the Year. Vanuit zijn standplaats in Europa zal Andrew rapporteren aan DEPT's Global CEO, Dimi Albers.
Dimi Albers, Global CEO van DEPT: "Andrew is een echte leider, hij snapt onze diensten door en door en heeft jarenlange ervaring met klanten op wereldniveau. Daarnaast is hij charismatisch en empathisch, iemand die gaat voor een cultuur van creativiteit en innovatie. Ik kijk er enorm naar uit om met hem samen te werken, verder te bouwen op ons succes en te zorgen dat onze klanten daar maximaal van profiteren."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue
Lufthansa breidt samenwerking met DEPT verder uit
Lucas Nutbey: Digitale transformatie versnelt in EMEA
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom
The Family en Chiesi lanceren campagne Het geluid van COPD
Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen