Andrew Dimitriou Global Chief Client & Growth Officer DEPT

DEPT heeft Andrew Dimitriou aangesteld als Global Chief Client & Growth Officer en partner van het bedrijf. In deze rol overziet hij de wereldwijde groei, marketing, en klantrelaties, met de nadruk op het leveren van innovatieve klantervaringen, campagnes en oplossingen die nieuwe standaarden zetten in het volgende tijdperk van AI. Dimitriou sluit zich tevens aan bij het executive team van DEPT.

Andrew Dimitriou: "Als iemand met een achtergrond in de creatieve wereld ben ik onder de indruk van DEPT's vermogen om langdurige partnerships op te bouwen en groei te realiseren voor enkele van 's werelds meest prominente merken, zoals eBay, Google en Netflix. Onze gesprekken hebben laten zien hoe DEPT op unieke wijze technologie en marketing voor klanten samenbrengt, met name door het gebruik van data en AI. Dit is waar de toekomst van onze sector naartoe gaat, en DEPT neemt hierbij de voortrekkersrol. Ik kijk er enorm naar uit om bij te dragen aan deze volgende groeifase."

De afgelopen zeven jaar was Andrew CEO van VMLY&R voor EMEA, waar hij leiding gaf aan een team van 4500 medewerkers. In 2021, 2022 en 2023 werd hij genomineerd als Campaign Agency Leader of the Year. Vanuit zijn standplaats in Europa zal Andrew rapporteren aan DEPT's Global CEO, Dimi Albers.

Dimi Albers, Global CEO van DEPT: "Andrew is een echte leider, hij snapt onze diensten door en door en heeft jarenlange ervaring met klanten op wereldniveau. Daarnaast is hij charismatisch en empathisch, iemand die gaat voor een cultuur van creativiteit en innovatie. Ik kijk er enorm naar uit om met hem samen te werken, verder te bouwen op ons succes en te zorgen dat onze klanten daar maximaal van profiteren."

www.deptagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

DEPT herpositioneert Raleigh met uitgesproken campagne

07-08-2025 | 14:24:50
Raleigh, het Britse fietsmerk dat sinds 1887 bekendstaat, start een nieuw hoofdstuk met een vernieuwde merkpresentatie

Cheetos kiest DEPT voor eerste influencer campagne in de UK

05-08-2025 | 13:45:00
De activatie is de grootste tot nu toe voor het merk in deze markt en richt zich op Gen Z via mode, humor en creator-gedreven content

DEPT en Viper activeren feestpubliek met Sjaak Aanhaak

28-07-2025 | 11:18:00
Viper lanceert een zomercampagne waarin het drankmerk inspeelt op het fenomeen Sjaak Afhaak, de persoon die op het laatste moment afzegt voor een feestje.

DEPT werkt voor De Vegetarische Slager

17-07-2025 | 08:59:00
De Vegetarische Slager kiest DEPT als social lead agency voor Europa

Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend

08-07-2025 | 11:33:16
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.