Alfred en OnSocial vierden krachtenbundeling

Alfred en OnSocial vierden op 27 juni 2024 dat ze de krachten hebben gebundeld.

Tijdens een feestavond in de Amsterdamse Schinkel waren op het kantoor van Alfred veel influencers en creators uitgenodigd en kon veel content gemaakt worden, waarbij er extra faciliteiten waren zoals een spinnerbooth.

Op 10 april 2024 werd bekend dat Alfred het social media & creator agency OnSocial heeft overgenomen.

OnSocial is een pionier op het gebied van short-form videocontent, met een sterke focus op platforms zoals TikTok, Instagram Reels en YouTube Shorts. OnSocial richt zich op socialmedia-strategieën, concepten, productie, kanaalbeheer, influencer- en creator-samenwerkingen, en het integreren van merkcampagnes op social kanalen.

Aldwin van Pareren en Zaid El Ouardani blijven de leiding houden over OnSocial. Eddy Salfischberger en Yvette Belt-Beekman zijn Managing Director van Alfred.

www.onsocialagency.nl

www.alfred.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.