
ALD Automotive en LeasePlan gaan verder als Ayvens
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat ALD Automotive en LeasePlan vervangt, is officieel gelanceerd in Nederland. De totale vloot bedraagt ruim 330.000 auto’s in Nederland. Bij de internationale mobiliteitsaanbieder zijn in Nederland rond de 1.200 mensen werkzaam.
Sander Pleij, Country Managing Director Nederland: "Mobiliteit moet duurzamer en flexibeler en Ayvens speelt hierin een belangrijke rol"
Better with every move
Ayvens presenteert het merk in een landelijke campagne - met focus op online, radio en buitenreclame - waarin de merkboodschap luidt ‘Better with every move’.
Lonneke van der Horst, Marketing & Communications Director van Ayvens: “De mobiliteit van morgen vraagt vandaag al om oplossingen. Naar onze leaserijders, klanten en partners richten we ons met onze dienstverlening op drie pijlers: groen, flexibel en moeiteloos. Met Ayvens kiezen onze klanten voor een betrouwbare mobiliteitsadviseur en een trendsetter in de markt. Die positie maken wij met onze campagne nog explicieter.”
Ayvens als vervanger van gevestigde merken
Lonneke van der Horst: “We nemen met de komst van Ayvens afscheid van twee gevestigde en betrouwbare merken. Vooral LeasePlan kent in Nederland een hoge naamsbekendheid. Niet zo gek, het is in 1963 in Nederland opgericht. Het is een geweldige uitdaging om midden in je eigen transitie, met een nieuw team van marketing- en communicatieprofessionals Ayvens in Nederland te introduceren en gelijktijdig de vertrouwde relatie met onze klanten, leaserijders en partners verder vorm te geven.”
Sander Pleij vervolgt: “Ik ben er ontzettend trots op hoe we het afgelopen jaar de collega’s van twee verschillende bedrijven bij elkaar hebben gebracht. Zij vormen het kloppend hart van de ambities van ons merk en zij zijn het die Ayvens iedere dag vertegenwoordigen en verder brengen.”
Dawn, PHD en Counter Content
Ayvens werkt in Nederland voor de merklancering samen met bureaus als Dawn (merkstrategie en creatie), PHD (mediainkoop en advies) en Counter Content (PR, communicatie en content). Internationaal is Dragon Rouge verantwoordelijk voor de merkidentiteit.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Counter Content zoekt een Medior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken
Dit zijn de 10 meest gelezen whitepapers op Marketing Report in 2024
Mobiliteitsaanbieder Ayvens kiest Counter Content als communicatiebureau
Counter verwelkomt drie klanten: BauWatch, Urban Future en het Talland College
Counter Content publiceert PR Playbook
Gepubliceerd door: Daan Dekkers