
Albert Heijn introduceert hamstergezin in campagne
Albert Heijn breidt de bekende hamsterfamilie uit met acht gezinsleden. Het stel hamsters krijgt drie kleuters, drie peuters en twee babyhamstertjes. De uitbreiding vormt het middelpunt van een campagne met een tv-commercial en een speciale editie van de Hamsterweken. Vanaf 2 juni zijn er in de winkels hamster-tompoucen verkrijgbaar.
Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie: "Onze hamsters zijn al ruim twintig jaar niet weg te denken uit onze campagnes én geliefd bij klanten en collega’s. Het hamstergezin is uitgebreid en in deze commercial doen ze voor het eerst samen boodschappen. Met het nieuwe hamstergezin geven we de vertrouwde campagne een frisse impuls. Ook deze zomer en later dit jaar zullen ze weer te zien zijn in een leuke serie van commercials."
Hamsters al twintig jaar onderdeel van campagnes
De hamsters spelen al meer dan twintig jaar een rol in de campagnes van Albert Heijn. In die tijd namen ze verschillende rollen op zich, zoals supermarktverslaggevers, winkelmedewerkers en WK-supporters. De populariteit van de hamstercampagne werd onlangs nog bevestigd met een gouden Esprix Award 2025 in de categorie Long term.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Allerhande-recepten dagelijks in AD en regionale kranten
Lancering Intergamma Retail Media Groep
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Nannick van Koningsbruggen: Nike stelt de juiste merkvraag
Intratuin kiest Persuade als Lead Agency
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert