aidem agency wint TikTok-pitch voor ICI PARIS XL

ICI PARIS XL kiest na een pitch met negen bureaus voor aidem agency als partner voor TikTok-campagnes in Nederland en België. De samenwerking richt zich op het versterken van de merkpositie onder Gen Z en jonge millennials.

De strategie van aidem agency omvat een always-on benadering met creatieve content en campagnes. Doel is om ICI PARIS XL te positioneren als relevante beautybestemming voor een jongere doelgroep op TikTok.

Datagedreven strategie en creatieve formats

Tijdens het pitchtraject presenteerde aidem agency een aanpak waarin creativiteit en performance worden gecombineerd. Naast een pilotcampagne werd een strategie voor 2025 gepresenteerd, inclusief een TikTok-specifieke propositie, contentformats, creator-samenwerkingen en een vaste werkwijze. Deze sluit aan op de merkdoelstellingen en richtlijnen van ICI PARIS XL.

Monique Ariesen-Visscher, marketingmanager ICI PARIS XL NL & Pour Vous, en Deborah Vanhouwaert, marketingmanager BeLux: “We zien TikTok niet langer als een socialmediakanaal, maar als een volwaardig entertainmentplatform waar inspiratie, ontdekking en merkbeleving samenkomen. De strategie van aidem agency sluit hier naadloos op aan: met formats en data-gedreven content activeren we beauty-minded subcommunity’s  en bouwen we stap voor stap aan onze positie als het meest relevante beautymerk voor de nieuwe generatie.”

Aanpak gericht op continue zichtbaarheid

Onder de naam TikTok Niche Dominator ontwikkelt aidem agency maandelijks content voor ICI PARIS XL. Deze aanpak omvat onder meer TikTok SEO, scripting, productie, creator marketing en datagedreven optimalisatie. Daarbij wordt ingespeeld op zowel tijdloze thema’s als actuele trends.

Senna Kost, co-founder en Head of Creative aidem agency: “Met tijdloze content via TikTok-SEO, terugkerende formats, actuele inhakers én campagnes zoals de festivalactivatie en Look of the Month, bouwen we aan duurzame relevantie. We zoeken daarbij ook offline de connectie op en creëren content die doorwerkt tot op de website. TikTok is geen trucje, het is een taal - en ICI PARIS XL spreekt die inmiddels met steeds meer flair."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Social (junior/medior)

17-11-2025 | 15:35:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Social (junior/medior) – Amsterdam

Springbok wordt socialmediapartner BNP Paribas Fortis

17-11-2025 | 14:28:00
De agency ondersteunt het interne team bij het professionaliseren en uitbouwen van de content- en kanaalaanpak.

[Vacancy] Teamleader has a position for Sales Development Representative (Dutch)

17-11-2025 | 07:40:00
Teamleader is directly looking for Sales Development Representative (Dutch) - Amsterdam, Nord-Holland

[Vacatures] Somention zoekt een Social Creative (Jr.)

14-11-2025 | 09:03:00
Somention is per direct op zoek naar een Social Creative (Jr.) - Full-time · Rotterdam

Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur

13-11-2025 | 09:38:32
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland

17-11-2025 | 17:56:00
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.

ING lanceert Rond af & Beleg en start met AppDate

17-11-2025 | 11:33:00
In plaats van een traditionele productlancering worden functies gepresenteerd via herkenbare gezichten en persoonlijke verhalen

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.