Agency at Night Rotterdam 2025!

Voor het tweede jaar op rij was Marketing Report in Rotterdam voor Agency at Night.

Wat een feest!

Daan en Bas rijden als razende reporters op hun OV-fietsjes door Knor en bezoeken 14 bureaus. Bij sommige bureaus is het alleen maar in en uit - sorry! - en bij anders bureaus dronken we wat, hebben we een gesprek of zitten we zelfs een talk helemaal uit.

Net zoals dat bij vergelijkbare events in Amsterdam en Brussel gebeurt, maken ook in Rotterdam de talks in de  loop van de avond plaats voor muziek, dans, drank en gezelligheid.

Toprak Özturan nieuwe managing director Modern Citizens

Het eerste bureau dat we bezoeken is Candid-bureau Modern Citizens, geleid door de pas aangetreden Manging-Director Toprak Özturan. Lees ons interview hier.

ARA 50 jaar

Daarna door naar ARA, waar Paul Kroef onder handen wordt genomen door een tattoo master. Handig: wij weten nu het verschil tussen een arend en een ara.

Het trotse ARA bestaat 50 (!) jaar en dat wordt gevierd, onder meer met een fototentoonstelling, een virtuele tour door 50 jaar ARA een een AI ARE make-over.

Met moeite kunnen we ons uit zoveel gezelligheid weg trekken.

iO over Feyenoord

Bij iO rollen we onze eerste talk binnen. En die gaat vanzelfsprekend over een Rotterdamse klant. Sterker nog, die gaat over Feyenoord.

Escape Rooms bij NOSUCH

Bij Level Level vissen we net achter de presentatie van Agency Engines maar niet getreurd, we vallen in een andere.



Bij 100procent storten we ons dol enthousiast op de karaoke. De beelden en vooral de geluiden van zowel onze performance als die van andere deelnemers moeten we u helaas onthouden om alle betrokkenen in bescherming te kunnen nemen.

Bij NOSUCH moeten de gasten eerst flink aan de bak voordat ze bij de bar konden komen. Om bij ons koude biertje te komen, dienen wij ons eerst door VIER escaperooms zien te worstelen. Eenmaal bij de bar aangekomen smaakt ons koude biertje wel extra lekker en verdiend. Well done NOSUCH!

Party bij DEPT en Somention

Eenmaal aangekomen bij DEPT schieten we in party-modus en komen daar niet meer uit.

Laatste stop is Somention.

Vivian Kowalski zwaait Marketing Report uit.

Volgend jaar gaan we weer!

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg

16-05-2025 | 08:48:01
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night

Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage

13-05-2025 | 10:47:00
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night

Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent

13-05-2025 | 08:53:00
Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night

Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam

12-05-2025 | 17:03:00
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam

Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart

12-05-2025 | 11:39:00
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager

03-11-2025 | 08:03:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam

[Vacatures] Brand Builders zoekt een Projectmanager

03-11-2025 | 07:39:00
Brand Builders is per direct op zoek naar Projectmanager

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.