Agency at Night Rotterdam 2025!

Voor het tweede jaar op rij was Marketing Report in Rotterdam voor Agency at Night.

Wat een feest!

Daan en Bas rijden als razende reporters op hun OV-fietsjes door Knor en bezoeken 14 bureaus. Bij sommige bureaus is het alleen maar in en uit - sorry! - en bij anders bureaus dronken we wat, hebben we een gesprek of zitten we zelfs een talk helemaal uit.

Net zoals dat bij vergelijkbare events in Amsterdam en Brussel gebeurt, maken ook in Rotterdam de talks in de  loop van de avond plaats voor muziek, dans, drank en gezelligheid.

Toprak Özturan nieuwe managing director Modern Citizens

Het eerste bureau dat we bezoeken is Candid-bureau Modern Citizens, geleid door de pas aangetreden Manging-Director Toprak Özturan. Lees ons interview hier.

ARA 50 jaar

Daarna door naar ARA, waar Paul Kroef onder handen wordt genomen door een tattoo master. Handig: wij weten nu het verschil tussen een arend en een ara.

Het trotse ARA bestaat 50 (!) jaar en dat wordt gevierd, onder meer met een fototentoonstelling, een virtuele tour door 50 jaar ARA een een AI ARE make-over.

Met moeite kunnen we ons uit zoveel gezelligheid weg trekken.

iO over Feyenoord

Bij iO rollen we onze eerste talk binnen. En die gaat vanzelfsprekend over een Rotterdamse klant. Sterker nog, die gaat over Feyenoord.

Escape Rooms bij NOSUCH

Bij Level Level vissen we net achter de presentatie van Agency Engines maar niet getreurd, we vallen in een andere.



Bij 100procent storten we ons dol enthousiast op de karaoke. De beelden en vooral de geluiden van zowel onze performance als die van andere deelnemers moeten we u helaas onthouden om alle betrokkenen in bescherming te kunnen nemen.

Bij NOSUCH moeten de gasten eerst flink aan de bak voordat ze bij de bar konden komen. Om bij ons koude biertje te komen, dienen wij ons eerst door VIER escaperooms zien te worstelen. Eenmaal bij de bar aangekomen smaakt ons koude biertje wel extra lekker en verdiend. Well done NOSUCH!

Party bij DEPT en Somention

Eenmaal aangekomen bij DEPT schieten we in party-modus en komen daar niet meer uit.

Laatste stop is Somention.

Vivian Kowalski zwaait Marketing Report uit.

Volgend jaar gaan we weer!

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg

16-05-2025 | 08:48:01
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night

Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage

13-05-2025 | 10:47:00
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night

Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent

13-05-2025 | 08:53:00
Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night

Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam

12-05-2025 | 17:03:00
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam

Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart

12-05-2025 | 11:39:00
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.