Advertentieruimte HBO Max Kids exclusief bij Transfer Media

Transfer Media gaat in België de exclusieve commercialisatie verzorgen van alle kidscontent binnen HBO Max. De samenwerking met Warner Bros. Discovery maakt het mogelijk om advertentieruimte aan te bieden binnen de speciaal ingerichte omgeving voor kinderen tot en met twaalf jaar.

Gericht bereik binnen premium kidsomgeving

Het kidsaanbod van HBO Max omvat internationale titels zoals Adventure Time, Batwheels, Dorothy en de Tovenaar van Oz en Mr. Bean. Via Transfer Media krijgen adverteerders de mogelijkheid om kinderen en jongeren doelgericht te bereiken, met targetingopties op basis van genre, locatie, device en specifieke content.

Maxim Dockx, Digital Ad Sales Manager Benelux bij Transfer Media: "Door het veranderende mediagebruik van kinderen en jongeren wordt het voor adverteerders steeds uitdagender om deze doelgroep op het juiste moment en in een veilige omgeving te bereiken. Met HBO Max bieden wij dé oplossing. Al meer dan tien jaar commercialiseren we Cartoon Network, de basis van de HBO Max kids content, een iconische naam die generaties kinderen én ouders aanspreken. HBO Max weet als geen ander hedendaagse cartoons met ijzersterke humor zoals Gumball of Teen Titans Go te combineren met sterke klassiekers waaronder Harry Potter of Looney Tunes."

Versterking crossmediaal aanbod

De samenwerking is voor Transfer Media een strategische stap om de Belgische VOD-markt te betreden en het aanbod richting adverteerders te verbreden. Het bedrijf commercialiseert al de volledige kidscontent op televisie en biedt bereik via YouTube. Met de toevoeging van HBO Max VOD ontstaat een multimediale propositie voor merken die jongeren doelgericht willen bereiken.

Rogier van de Paverd, Digital & Ad Sales Director Warner Bros. Discovery Benelux: "We zijn verheugd dat we onze samenwerking rondom de kidscontent met Transfer Media verder kunnen uitbreiden. HBO Max biedt adverteerders de mogelijkheid om kids te bereiken in een kwalitatief hoogwaardige omgeving op het grote scherm, waarbij bovendien de veiligheid voor kinderen en adverteerders is gewaarborgd."

www.mytransfer.be


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ad Alliance: Premium video en SAVOD blijven groeien

23-12-2025 | 19:12:00
Ad Alliance stelt dat er in 2025 een sterke groei was in online videobereik

Alfred Verhoeven: Kerstreclames en diversiteit

22-12-2025 | 12:25:14
Het Britse John Lewis wordt vaak gezien als de "gouden standaard" voor kerstreclames. De BBC zegt zelfs: “they are marking the start of the festive season”

Voorkeursposities op radio verhogen reclameherinnering

19-12-2025 | 09:00:00
Uit recent onderzoek wordt bevestigd dat de eerste twee posities in een reclameblok een positievere impact hebben op reclameherinnering

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.