adpaq koppelt met internationale SSP Adswizz

 Het digitale audio advertentieplatform adpaq heeft de technische koppeling gerealiseerd met de internationale SSP Adswizz. Adswizz verbindt merken en doelgroepen via datagedreven advertentie-oplossingen. Het bedrijf is actief in 40 landen waarbij het adverteerders, uitgevers en podcasters met elkaar verbindt, opschaalt en ontwikkelt.

Mede dankzij deze integratie kan adpaq inmiddels ruim 95 procent van alle beschikbare digitale audiotitels voor adverteerders aanbieden, waarmee campagnes doelgerichter en beter schaalbaar inzetbaar zijn.

Maarten Dujine, oprichter en CEO van adpaq: “Digitale audio is één van de snelst groeiende advertentiekanalen. Door onze koppeling met Adswizz bieden we adverteerders toegang tot een krachtig en schaalbaar audio- ecosysteem waarin data, technologie en creativiteit samenkomen. Door de soepele samenwerking hebben we in recordtijd de koppeling kunnen realiseren, met als gevolg dat we meteen toegang hebben tot de publisher inventory en de eerste campagnes al draaien.”

www.adpaq.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Sjoerd van der Meijden: We maken contentcampagnes schaalbaar

27-11-2025 | 12:07:00
In het gesprek vertelt Van der Meijden hoe het smart content distribution platform Headline ontstond, waarom het redactionele contentcampagnes toegankelijker maakt en hoe zowel publishers als adverteerders profiteren van een transparant en schaalbaar model.

Marvin Vacquier Droop: adpaq houdt de audiomarkt in Europa

17-11-2025 | 10:04:00
Met een achtergrond in digitale media richt Vacquier Droop zich op het ontsluiten van een snelgroeiende markt: digitale audio.

Sjoerd van der Meijden: Adswag maakt audio-inkoop efficiënt

13-11-2025 | 10:28:00
Het gesprek draait om efficiëntere advertentieketens voor lokale publishers, de opmars van digitale audio en podcasts, en de lancering van AudioConnect

Maarten Duijne (adpaq) over digital audio advertising

05-09-2025 | 16:28:00
In juni 2025 zijn Maarten Duijne en Marvin Vacquier Droop begonnen met de startup adpaq, een bedrijf dat zich richt op digital audio advertising. We spreken hierover met Maarten Duijne

adpaq en OMS starten samenwerking in programmatic audio

26-06-2025 | 10:38:17
De samenwerking maakt het mogelijk om programmatic campagnes uit te rollen op de radiozenders en digitale audio-inventory van OMS.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.