ACT.agency ontwikkelt REAL-campagne voor Drukwerkdeal.nl

Is it REAL? Of is het Drukwerkdeal? Deze vraag staat centraal in de contentserie van Drukwerkdeal.nl ontwikkeld door ACT.Agency.

Met deze campagne gaat Drukwerkdeal.nl de straat op om bij diverse mensen te testen én te bewijzen dat zij met hun drukwerk de allerbeste kwaliteit leveren.

Drukwerkdeal.nl gelooft dat elke business het verdient om gezien te worden. Dus laten zij zien wie je bent, met drukwerk van de beste kwaliteit. ACT.Agency is gevraagd hiervoor een verrassend content format te ontwikkelen.

In de contentserie Is it Real of Drukwerkdeal? test presentator Robin verschillende drukwerkmaterialen op hun echtheid. Het format is geïnspireerd op het populaire Is It Cake, waarin deelnemers én kijkers zich afvragen of ze te maken hebben met een echte taart of een levensecht kopie.

Leon Stedehouder, creatief directeur & partner bij ACT.agency: “Het direct laten beoordelen van het drukwerk door de doelgroep zorgt voor authentieke en spontane reacties, die niet alleen geloofwaardig maar ook vaak hilarisch zijn. Deze contentserie zorgt dan ook voor een glimlach op het gezicht.”

Jan Jaap Holdijk, Lead Marketing Content bij Drukwerkdeal.nl: “Show, don’t tell is niet voor niets zo'n cliché: het werkt gewoon als een trein. ACT.Agency heeft hier op een perfecte manier invulling aan gegeven door in deze serie te verbeelden wat de kwaliteit van ons product nou eigenlijk betekent in de echte wereld”.

www.act.agency

www.drukwerkdeal.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Designer

01-12-2025 | 08:51:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Designer - Amsterdam (hybride)

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Producer

01-12-2025 | 08:34:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Producer - Amsterdam (hybride)

Danijel Dercksen: ChatGPT dwingt Odido tot ander kanaalspel

19-11-2025 | 14:13:00
Hij spreekt over de technologische verschuivingen die merken raken, hoe ACT.agency daarop inspeelt en waarom ChatGPT het marketinglandschap verandert.

Jeroen de Bakker: AI is de turbo op digitalisering

10-11-2025 | 10:22:00
In deze reeks spreekt Berber Hoekstra, communicatiestrateeg bij ACT, met experts uit de branche om te ontdekken hoe merken AI succesvol kunnen inzetten

Moderne relaties

24-09-2025 | 08:00:00
Moderne relaties maken het leven leuk, maar soms ook niet.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.