ACT.agency neemt The Post over
Overname biedt continuïteit en groei voor klanten en medewerkers
ACT.agency heeft contentbureau The Post uit Zwolle overgenomen. Met deze overname breidt ACT.agency haar expertise in B2B, onderwijs en de publieke sector uit. Het team van The Post sluit zich aan bij ACT.agency, en klanten zoals PPG (Histor, Sigma), Achmea en Gemeente Zwolle worden voortaan onder de ACT.agency-vlag bediend.
Uitbreiding naar Zwolle
Het kantoor in Zwolle blijft behouden, waardoor ACT.agency haar geografische spreiding vergroot en dichter bij haar klanten in deze regio blijft. Deze strategische stap past binnen de bredere groeistrategie van het bureau, dat zich richt op Advertising, Content en Technology.
Focus op storytelling en contentstrategieën
Kiki Maaskant, Managing Director en partner bij ACT.agency: "Deze overname is een belangrijke strategische stap. The Post heeft een sterke reputatie in storytelling en digitale contentstrategieën. Door onze krachten te bundelen, kunnen we merken nog beter ondersteunen met always-on communicatie."
Michiel ten Brink, voormalig directeur en eigenaar van The Post: "We hebben uitgebreid onderzocht of onze visies en werkwijzen bij elkaar passen, en die match was er. Deze overname biedt The Post de kans om verder te groeien binnen een bredere organisatie. Voor klanten en medewerkers betekent dit continuïteit en nieuwe mogelijkheden."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Designer
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Producer
Danijel Dercksen: ChatGPT dwingt Odido tot ander kanaalspel
Jeroen de Bakker: AI is de turbo op digitalisering
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Stedin zet energietransitie centraal in employer branding
StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne
ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk
LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert