
ACT.agency lanceert AI-tool ACT.onbrand voor merkcontrole en creatie
ACT.agency heeft de AI-tool ACT.onbrand geïntroduceerd, waarmee merken hun uitingen eenvoudig kunnen controleren en creëren. De tool, die kan worden geïntegreerd in bestaande brandportals, biedt een reeks AI-modules die brandmanagers en marketeers helpen om te beoordelen of hun communicatie-uitingen in lijn zijn met de huisstijl van het merk.
AI-modules voor controle en creatie
ACT.onbrand biedt verschillende modules die tekst, visuals en video's controleren op naleving van merkregels. Deze modules geven duidelijk aan waar aanpassingen nodig zijn om aan de richtlijnen te voldoen. Daarnaast bevat de tool creatiemodules die helpen bij het genereren van teksten, afbeeldingen en video's, volledig in de stijl van het merk.
De tool is beschikbaar als losse modules of als een compleet pakket en kan met de white label-optie worden geïntegreerd in bestaande systemen van bedrijven.
Danijel Dercksen, Digital Director & partner bij ACT.agency: “Onze modules zorgen er ook voor dat alles sneller, kwalitatiever én goedkoper gecheckt en gecreëerd wordt. Dit bespaart marketeers en brandmanagers tijd, frustratie én verhoogt de kwaliteit van uitingen die gecommuniceerd worden.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
ACT.agency gaat socialstrategie Museumkaart ontwikkelen
[Vacatures] ACT.agency zoekt een AI Specialist
ACT.agency neemt The Post over
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Business Controller
Gepubliceerd door: Saskia van Weert