ACT.agency creëert merkidentiteit voor duurzaam platform Mundi

ACT.agency heeft het platform Mundi geholpen met de ontwikkeling van hun merkidentiteit en positionering, met als doel duurzame en sociale merken samen te brengen en het consumenten gemakkelijker te maken om bewuste keuzes te maken.

Mundi richt zich op de groeiende vraag naar duurzaamheid en speelt in op de behoefte aan overzicht en informatie, vaak een drempel voor consumenten die bewuster willen leven.

Uit onderzoek blijkt dat ongeveer 75 procent van de Nederlanders vindt dat we duurzamer moeten leven, maar vaak belemmeren prijs en gebrek aan inzicht hen om deze keuzes daadwerkelijk door te voeren. Mundi wil deze drempels wegnemen en consumenten in contact brengen met verantwoordelijke merken.

Webshops aan merken verbinden

Het platform biedt een overzicht van duurzame merken en verbindt ook de webshops van deze merken, zodat aangesloten bedrijven elkaar versterken. In plaats van zelf producten te verkopen, stimuleert Mundi op deze manier de gezamenlijke impact van aangesloten merken, met een bereik dat momenteel al zo’n 250.000 huishoudens beslaat.

Dankzij de positionering en branding van ACT.agency beschikt Mundi nu over een heldere, onderscheidende merkidentiteit die gericht is op groei en impact in de duurzame sector.

Pieter de Monchy, Founder van Mundi: “ACT.agency heeft ons enorm geholpen bij het vertalen van onze visie naar een sterk merkverhaal. Door hun strategische en creatieve input kunnen we onze missie nu nog effectiever overbrengen en meer bedrijven én consumenten bereiken. Dit gaan we doen door campagne te voeren richting B2B en B2C, met Mundi’s nieuwe manifest als vertrekpunt.”

Danijel Dercksen, Digital Director & Partner van ACT.agency: “Ik ben blij dat we met ons bureau kunnen bijdragen aan het verhaal van Mundi. Mundi heeft een goede visie op bewuste consumptie en wil een positieve impact maken. Met onze branding en positioneringsaanpak hebben we geholpen dit verhaal toegankelijk en aansprekend te maken voor een breed publiek. Het is inspirerend om met een merk te werken dat zó missie gedreven is.”

www.act.agency

www.mundi.eco

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

ICMA 2025 - Moderne relaties

24-09-2025 | 08:00:00
Moderne relaties maken het leven leuk, maar soms ook niet.

ICMA 2025 - ChatKliniek

23-09-2025 | 15:37:44
ChatKliniek - Moderne vriendschap is best ingewikkeld. Gelukkig is er nu een plek waar je alles mag vragen.

ICMA 2025 - App & Ink

23-09-2025 | 11:34:00
Tattoo-artist en creator Didi Shanna ontvangt deelnemers in haar shop, waar zij hun verhaal achter één betekenisvol WhatsApp-bericht delen

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

Danijel Dercksen: Goede content raakt mensen op het juiste moment

12-09-2025 | 15:01:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Danijel Dercksen van ACT.Agency.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.